اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

خلیل‌پور: مهمترین مشکل در محدوده بافت تاریخی ارومیه مسئله مدیریت بحران است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از معضلات بافت تاریخی تعیین شده ارومیه مسئله مدیریت بحران است که در زمان وقوع حوادثی مانند آتش سوزی و... در این مناطق خسارات‌های غیرقابل جبران می‌تواند رخ دهد.

خلیل‌پور: مهمترین مشکل در محدوده بافت تاریخی ارومیه مسئله مدیریت بحران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خلیل‌پور رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه عصر امروز۱۷اسفند در دیدار مردمی که در مسجد اسماعیل‌بیگ این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری ارومیه حامی حل مشکلات مناطق محدوده بافت تاریخی شهر است؛ چون هم برای حل مشکل شهروندان و هم برای درآمد شهرداری باید این مسائل رفع شوند. 

وی یکی از معضلات بافت تاریخی تعیین شده را مدیریت بحران دانست و افزود: در زمان وقوع حوادث آتش سوزی و... در این مناطق خسارات‌های غیرقابل جبران می‌تواند رخ دهد.

وی تاکید کرد: رفع سد معبر و انتقال ضایعات فروشی در این منطقه باید مورد توجه معاونت خدمات شهری قرار گیرد. 

خلیل پور اظهار کرد: خانه‌های مخروبه و خالی از سکنه در صورت وجود در منطقه چه در مالکیت شهرداری  و یا مردم باشد و محل پاتوق افراد شده باشد باید در اسرع وقت دیوارکشی و حصارکشی شود تا مزاحمات مناطق رفع شود.

وی ادامه داد: سالن‌های ورزشی سطح شهر که در اجاره افراد و ارگانها هستند شناسایی و بعد از اتمام  قرارداد توسط شهرداری اجاره شوند تا در اختیار جوانان مناطق قرار گیرد.

خلیل پور گفت: بررسی‌های کارشناسی توسط شهرداری برای شناسایی زمین‌های آموزشی در منطقه مورد توجه قرار گیرد و در جهت ساخت فضای آموزشی و مدارس تحویل آموزش و پرورش شود.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیریت شهری در اجرای پیوست فرهنگی ضعیف عمل کرده است مثلا در پل‌های عابر پیاده‌ای که احداث شده‌اند، استفاده از آن پیوست فرهنگی نشده که از ضعف‌های مدیریت شهری است.

خلیل پور تصریح کرد: ایجاد سرعتگیرها و اصلاح علایم راهنمایی رانندگی با هماهنگی‌های لازم با شورای ترافیک در منطقه و مخصوصا در جلوی مدارس منطقه در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: سال ۱۴۰۱ سال اجرای نهضت آسفالت در شهر ارومیه خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: وضعیت معتادین متجاهر در منطقه که باعث مزاحمت‌هایی برای اهالی منطقه می‌شوند طبق تفاهم نامه‌ای که بهزیستی و شهرداری جهت اسکان معتادان منعقد کرده اند با همکاری کلانتری منطقه جمع آوری و به محل‌های اسکان معرفی شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول