اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اختصاص 25 میلیارد تومان جهت تولید سریال شاهچراغ(ع)

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه یک قسمت کار رسانه‌ها فرهنگسازی است، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی شورای شهر شیراز، فراهم کردن مقدمات ساخت سریال احمدبن‌موسی(ع) است که با تامین بخشی از بودجه تولید، این اثر فاخر وارد فاز اجرایی شده است.

اختصاص 25 میلیارد تومان جهت تولید سریال شاهچراغ(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس  از شیراز، سید ابراهیم حسینی بعدازظهر امروز در نشستی خبری به اقدامات و رویکردهای فرهنگی شورای ششم اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی شورای شهر فراهم کردن مقدمات ساخت سریال احمدبن‌موسی(ع) است که بودجه مربوط به این سریال اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد بوده و سال آینده ۲۵ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

وی درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای ساخت سریال پیش‌بینی شده و با توجه به اینکه از شورای چهارم حمایت از این سریال مورد توجه بوده اکندن وارد فاز اجرا شده است. 

حسینی با تاکید بر احیای محلات با محوریت مساجد در شیراز افزود: این موضوع از مباحث و رویکردهای مهم فرهنگی شورای ششم است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورا همچنین به رویکرد شورا برای حمایت از اجرای برنامه‌ها و رویدادهای هنری اشاره و عنوان کرد: رویداد نمایشی در سطح کشور مانند فصل شیدایی با عنوان نمایش میدانی محشر برنامه‌ریزی شده است‌ که در شیراز اجرا شود.

حسینی همچنین به تهیه اطلس فرهنگی و اجتماعی شهر شیراز اشاره و تصریح کرد: در حوزه پدافند غیرعامل نیز بلندگوهایی در سطح شهر تعبیه می‌شود که در شرایط ضروری از آنها استفاده شود و تلاش بر این است که در نیمه اول سال آینده به بهره‌بردای برسد.

وی با بیان اینکه یک قسمت کار رسانه‌ها فرهنگسازی است، گفت: آمادگی داریم نشست‌های مرتب و مداوم با رسانه‌ها  داشته باشیم تا رسانه‌ها در حوزه فرهنگی هم‌اندیشی و مطالبه‌گری کنند تا با کمک شورا و رسانه‌ها مباحث فرهنگی نهادینه شود.

 عضو شورای شهر شیراز در پاسخ به سوالی درباره عدم مطلوبیت نمادها و المان‌های شهری شیراز گفت: روی نمادها و المان‌ها در سال آینده کار ویژه می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول