اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تخصیص ۱۸۴ میلیارد اعتبار برای ۱۵ پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری به لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تخصیص مرحله اول اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش خبر داد و گفت: در سفر ریاست جمهوری ۱۰ مصوبه داشتیم که برای ۱۵ پروژه ورزش ۱۸۴ میلیارد تومان تامین اعتبار شد.

تخصیص ۱۸۴ میلیارد اعتبار برای ۱۵ پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری به لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حشمت‌اله امان‌الهی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد اداره‌کل ورزش لرستان، اظهار کرد: امسال در بخش ورزش استان اتفاقات خوبی افتاد، به‌نحوی که توانستیم یک سهمیه المپیک و دو مدال طلا و نقره را در مسابقات پارالمپیک کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۶۳ ورزشکار استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد، ۳۷ نفر به عضویت تیم ملی درآمدند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به کسب ۴۹۲ عنوان در مسابقات بین‌المللی، کشوری و منطقه‌ای در مسابقات مختلف توسط ورزشکاران استان، بیان داشت: همچنین تیم‌هایی از لرستان در مسابقات مختلف شرکت کردند.

امان‌الهی با اشاره به برگزاری ۱۲۴ دوره آموزشی، افزود: ۴۷ هزار و ۳۰۵ نفر از ورزشکاران استان دارای کارت بیمه بوده و ورزشکار سازمان‌یافته محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال انتخابات ۱۳ مجمع ورزشی را در استان داشتیم، افزود: در استان ۹۲۰ باشگاه ورزشی داریم که توانستیم با صدور مجوز، ۲۲ باشگاه دیگر را نیز اضافه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی استان، گفت: در حوزه پروژه‌های عمرانی، اعتبارات از چند محل تامین می‌شود.

امان‌الهی با بیان اینکه با همکاری نمایندگان استان در مجلس حدود ۱۶ میلیارد تومان را از اعتبارات ملی جذب کردیم، افزود: طی ۱۸ ماه گذشته، ۱۶ پروژه ورزشی تکمیل و به‌ بهره‌برداری رسیده است.

وی با تاکید بر نگاه متوازن در تکمیل پروژه‌های سراسر استان، افزود: افتتاح فاز نخست پیست اسکی تمندر الیگودرز، خرید برفکوب برای پیست اسکی، افتتاح سالن سقف کوتاه و پیست دوومیدانی شهرستان بروجرد، از جمله اقدامات انجام شده در ۱۸ ماه گذشته بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل و بازسازی مجموعه تختی خرم‌آباد، گفت: همچنین در سفر ریاست جمهوری ۱۰ مصوبه داشتیم که برای ۱۵ پروژه ورزش ۱۸۴ میلیارد تومان تامین اعتبار شد.

امان‌الهی از تخصیص مرحله اول اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش خبر و ادامه داد: به مرور پروژه‌های عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به تجهیز ۶۲ خانه ورزش روستایی طی سال گذشته، از احداث ۲۵ خانه ورزش روستایی دیگر طی سال‌ پیش‌رو خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، سرانه ورزشی استان را ۶۰ سانتی‌متر عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد این میزان سرانه را که از میانگین کشوری کمتر بوده را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول