اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پروازهای فرودگاه همدان از سر گرفته شد/ همدان نیازمند ایرلاین اختصاصی

پروازهای فرودگاه همدان مجدد از سر گرفته شد و نخستین پرواز همدان به مشهد از فرودگاه همدان برخاست.

پروازهای فرودگاه همدان از سر گرفته شد/ همدان نیازمند ایرلاین اختصاصی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نخستین پرواز همدان- مشهد از فرودگاه همدان برخاست تا بار دیگر فرودگاه همدان فعالیت خود را از سرگیرد.  

فرودگاه همدان پس از آغاز مجدد فعالیت خود، در نخستین مرحله، امروز شاهد آغاز پروازها به مقصد مشهد بود و ۲۲ اسفند ماه نیز پرواز کیش را خواهد داشت.

استاندار همدان در حاشیه افتتاح پروازهای فرودگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی پیگیری‌ از وزارت راه و شهرسازی و هواپیمایی کشوری، دو پرواز در گام نخست برای همدان مقرر شد که پرواز نخست همدان - مشهد در روزهای سه‌شنبه و جمعه انجام می‌شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه پرواز دوم همدان - کیش است که در روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه انجام خواهد شد گفت: دو سال بود که پروازها انجام نمی‌شد اما مجدد با برقراری آن به شکل برنامه‌ای از سرگرفته شد که امیدواریم با حمایت مردم ماندگار شود.

وی اضافه کرد: آنچه برای برقراری پروازها لازم بود، انجام شده و حمایت مسوولان از جمله وزیر راه نیز صورت گرفته، بنابراین ماندگاری پروازها فقط دست مردم است، بنابراین سعی کنند سفرهای خود را از فرودگاه همدان برنامه‌ریزی کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: در صورت حمایت مردم پرواز عتبات را نیز از فرودگاه همدان خواهیم داشت و در موسم حج نیز در صورت انجام سفر حج، پروازها را از همدان پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پرواز همدان - مشهد به لحاظ زمانی به نسبت اتوبوس و قطار بسیار مناسب و به صرفه است گفت: قیمت بلیت پرواز همدان - مشهد مصوب کشوری است به طوری که در ایام پیک که ممکن است نرخ بلیت نوسان داشته باشد، این قیمت تغییری نمی‌کند و همین یک مزیت است.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه برای برقراری پروازها برنامه ما بلندمدت است خاطرنشان کرد: اگر حمایت مردم باشد پروازها نیز استمرار می‌یابد زیرا برنامه ما این است که بتوانیم یک ایرلاین مختص همدان ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: در صورت ایجاد ایرلاین برای همدان می‌توان با مسافر کم نیز خدمات پروازی داشت و همین برای همدان یک ضرورت است بنابراین سرمایه‌گذارانی اعلام آمادگی کرده‌اند که باز هم با حمایت مردم  محقق می‌شود.

 استاندار همدان در خصوص مجهز بودن فرودگاه همدان در شرایط نامساعد جوی نیز بیان کرد: تجهیزات فرودگاه همدان کامل است و تجهیزاتی که از همدان رفته بود نیز برگشته و اکنون مشکلی ندارد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول