اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۵ هزار نهال در ورامین و قرچک کاشته می‌شود

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین و قرچک گفت: در هفته درختکاری برنامه‌ ریزی کردیم که در شهرستان‌های ورامین و قرچک ۱۵ هزار درخت را با همراهی شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، آموزش و پرورش و نهادهای دیگر غرس کنیم که این مهم در حال انجام شدن است.

۱۵ هزار نهال در ورامین و قرچک کاشته می‌شود

علی‌ اصغر سپه‌وند رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با روز درختکاری اظهار کرد: در روز اول هفته درختکاری پویشی تحت عنوان کاشت هر نهال به یاد یک شهید در شهرستان قرچک با همکاری شهرداری برگزار شد، در تلاش هستیم که فرهنگ درختکاری و این سنت دیرینه را حفظ و در جامعه رواج دهیم.

وی گفت: یکی از برنامه‌ ها در شهرستان قرچک و ورامین این است که برای روز درختکاری برگزاری پویش درختکاری به یاد شهدا را انجام دهیم که با همکاری شهرداری قرچک و ورامین برگزار شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک از افتتاح بوستان جنگل‌بان در شهرستان قرچک خبر داد و افزود: قصد داشتیم که به مناسبت روز درختکاری بوستان جدیدی را در شهرستان قرچک افتتاح کنیم که بوستان جنگل‌بان با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولین شهرستان قرچک در هفته درختکاری افتتاح شد و همزمان در همان روز در یکی از مدارس قرچک زنگ درختکاری را نواختیم.

سپه‌وند تصریح کرد: در هفته درختکاری برنامه‌ ریزی کردیم که در شهرستان های ورامین و قرچک ۱۵ هزار درخت را با همراهی شهرداری ها، دهیاری‌ها، بخشداری ها و آموزش و پرورش غرس کنیم که این مهم در حال انجام شدن است.

وی در پایان افزود: سنت درختکاری از گذشته های بسیار دور نیز یکی از مهم‌ترین سنت و رسوم ایرانیان بوده است، ما علاوه بر حفظ این سنت باید آن را رواج دهیم و به عنوان یک فرهنگ در زندگیمان قرار دهیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول