اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نحوه فعالیت حمل و نقل درون‌شهری شهرکرد در ایام نوروز

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد در خصوص فعالیت اتوبوس و تاکسی‌های درون‌شهری در ایام نوروز، گفت: بسته به میزان مسافران، تعداد دستگاه‌های فعال در خطوط متفاوت است.

نحوه فعالیت حمل و نقل درون‌شهری شهرکرد در ایام نوروز

مهرداد میرزاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص سرویس‌دهی حمل و نقل درون‌شهری در ایام نوروز، گفت: فعالیت‌ دستگاه‌های حمل‌ونقل شهری در ایام تعطیل کمتر از ایام عادی است و میزان خدمت‌رسانی در خطوط مختلف بستگی به میزان جمعیت و مسافران آن خط دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با بیان اینکه همه حوزه‌های شهری در ایام عید نوروز فعال هستند، افزود: فعالیت تاکسی و اتوبوس‌های شهری در ایام تعطیل به ۵۰ درصد می‌رسد اما با وجود بازرسان میدانی و سیستم نظارت آنلاین در اتوبوس‌ها ساعت کاری و تعداد اتوبوس خطوط بررسی می‌شود که با توجه به میزان مسافران تعداد اتوبوس‌ها کم یا زیاد شود.

 وی ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی در هر دو خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی به طور کامل اجرا می‌شود و مواردی از قبیل فاصله اجتماعی، کنترل دریافت واکسن و ماسک رانندگان توسط ناظران انجام می‌شود و گندزدایی و ضدعفونی اتوبوس‌ها نیز روزانه در پایانه‌های مسافربری انجام می‌شود.

میرزاییان اظهار داشت: ناظران میدانی با دو دستگاه ماشین در طول روز در حد توان خطوط شهری را کنترل و با متخلفین برخورد می‌کنند.

 انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول