اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پیش بینی افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی سفرهای نوروزی/توسعه پهپادها در دستور کار پلیس راهور

رییس پلیس راهور انتظامی‌ گفت: توسعه پهپاد برای صحت بررسی صحنه تصادفات و اعمال قانون در دستور کار پلیس قرار دارد.

پیش بینی افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی سفرهای نوروزی/توسعه پهپادها در دستور کار پلیس راهور

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور انتظامی‌ در همایش سراسری و نشست تخصصی روسای پلیس راهور و راه استان‌ها و معاونین و روسای مراکز تخصصی ستاد پلیس راهور با بیان اینکه شماره‌ گذاری اینترنتی در سال آینده در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد اظهار داشت: زیرساخت‌ها برای شماره‌گذاری در درب منزل در حال آماده‌سازی بوده و سال آینده اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهور انتظامی‌ درباره پلاک سوم وسیله که مصوب قانون است و در سال ۱۴۰۰ به تصویب فرماندهی ناجا در آمده است، اعلام کرد: قانون پلاک سوم در سال آینده به اجرا درخواهد آمد. 

سردار هادیانفر از اجرای سامانه مدیریت یکپارچه ترافیک در سال آینده خبرداد و گفت: در این سامانه به نقش ۳۰ دستگاه اشاره شده و با راه‌اندازی این سامانه پنج دقیقه‌ای به تصادفات رسیدگی خواهد شد؛ همچنین در سال آینده رسیدگی به اعتراضات به صورت سیستمی انجام خواهد شد و دیگر نیازی به حضور افراد نیست. 

وی با بیان اینکه توسعه پهپادها در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: امیدواریم با توسعه پهپادها بتوانیم از آنها برای اعمال جریمه، صحت بررسی صحنه تصادفات و همچنین کنترل راه‌های فرعی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه قانون مداری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر شعار پلیس راهور برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ است، گفت: رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد؛ همچنین برابر پیش‌بینی‌ها افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی در سفرهای نوروزی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول