اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

دیدار ناظران انتخابات ریاست جمهوری ترکمنستان با برخی کاندیداها

ناظران بین‌المللی از کشورهای مشترک المنافع، با برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکمنستان دیدار کردند.

دیدار ناظران انتخابات ریاست جمهوری ترکمنستان با برخی کاندیداها

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس؛ در عشق آباد، ناظران بین المللی از کشورهای مشترک المنافع، نظارت بر رقابت‌های انتخاباتی در ترکمنستان را ادامه می دهند.

در همنن راستا، این ناظران بین‌المللی با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکمنستان دیدار کردند.

ناظران این واحد به ریاست «لئونید آنفیموف»، رئیس کمیته نظارت با «بابامراد مردوف» نامزد ریاست جمهوری از حزب صنعتگران و کارآفرینان دیدار کرد.

« مردوف» از روند مبارزات انتخاباتی خود، کار ستاد انتخابات و ارزیابی روند انتخابات گزارش داد و برنامه انتخاباتی خود را به تفصیل شرح داد.

رئیس هیئت ناظر دیداری را نیز با «گلمراد مرادوف» رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات و رفراندوم و «رشید مرداف»، معاون کابینه وزیران و وزیر امور خارجه ترکمنستان داشت.

«لئونید آنفیموف» همچنین در جریان بازدید از تعدادی از حوزه های رای گیری در عشق آباد برای ریاست جمهوری ترکمنستان گفت: شرایط مساوی در کشور برای انجام مبارزات انتخاباتی توسط همه نامزدهای انتخاباتی  ایجاد شده است. همه نامزدها از حقوق برابر و فرصت‌های برابر برخوردارند.

«انفیموف» در ادامه گفت: ناظران کشورهای مستقل مشترک المنافع در انتخابات متشکل از 39 نفر خواهد بود که نمایندگانی از آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، تاجیکستان و ازبکستان هستند.

رئیس هیئت افزود: انتظار می رود گروه اصلی ناظران 9 مارس وارد ترکمنستان شوند و بلافاصله نظارت بر مبارزات انتخاباتی را آغاز کنند. 

«آنفیموف» بار دیگر تأکید کرد که ارزیابی‌ها بر اساس اطلاعات رسمی توسط  سازمان‌دهندگان انتخابات و مشاهدات هیئت  انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول