اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

تجلیل از جانبازان همکار سازمان تأمین اجتماعی/ فعالیت ۲۵۰۰ جانباز در سازمان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم روز جانباز گفت: نزدیک به 2500 جانباز همکار سازمان تأمین اجتماعی هستند که این عزیزان افتخار سازمان و نور چشم ما هستند.

تجلیل از جانبازان همکار سازمان تأمین اجتماعی/ فعالیت ۲۵۰۰ جانباز در سازمان

به گزارش گروه رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، میرهاشم موسوی در مراسم تجلیل از جانبازان همکار سازمان تأمین اجتماعی که همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جانباز برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به ۲۵۰۰ جانباز، همکار سازمان تأمین اجتماعی هستند که این عزیزان افتخار سازمان و نور چشم ما هستند. جانبازی به معنی ایثار و از خودگذشتگی در مسیر تحقق هدف و آمانی متعالی است و امروز نیز که مقاومت و ایستادگی در جبهه اقتصادی ادامه دارد؛ مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی باید در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه، با الگوبرداری از فرهنگ ایثارگری و جانبازی و با تأسی از حضرت ابوالفضل‌العباس و ائمه معصومین علیهم السلام در جبهه اقتصادی با افتخار و سربلندی در خدمت کشور و ملت شریف ایران باشند.

احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: "بیش از ۲۰ درصد از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی از جامعه شریف ایثارگران هستند. سازمان تأمین اجتماعی مفتخر به همکاری با نزدیک به ۲۵۰۰ جانباز و ۳۱۱ آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس است. همچنین ۶۰ شهید دفاع مقدس، ۲ شهید مدافع حرم و ۸ شهید مدافع سلامت، همکار سازمان تأمین اجتماعی هستند.

سردار ابوالقاسم علی‌نژاد نیز در این مراسم گفت: جانبازان عزیز با وجود مشکلات و رنج فراوانی که برای بسیاری از افراد قابل درک نیست، ایثارگرانه برسر اصول و ارزش‌های انقلاب ایستادگی می‌کنند و به برکت ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان، استقلال و عزت ملت ایران حفظ شده است و ایران و ایرانی دارای هویت و شخصیت است.

در این مراسم سید ابراهیم حسینی و دکتر کریمی به عنوان نمایندگان جانبازان همکار سازمان تأمین اجتماعی به بیان خواسته‌ها و تشریح مسائل مربوط به ایثارگران و جانبازان همکار سازمان تأمین اجتماعی پراختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول