اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ساخت مسکن در مناطق صعب‌العبور ۱۴ استان توسط سپاه

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه از ساخت مسکن در مناطق صعب‌العبور در ۱۴ استان و ۳۵۰۰ شهرستان خبر داد.

ساخت مسکن در مناطق صعب‌العبور ۱۴ استان توسط سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه امروز در آیین افتتاح ۱۴ طرح آبرسانی روستایی در استان اظهار داشت: کرمان از استان‌هایی بوده که همه رده‌های سپاه از جمله هوافضا، قرارگاه خاتم‌الانبیا، نیروی سپاه و در راس آنها سپاه ثارالله استان کرمان یکسری اقدامات را انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: تا به امروز توسط همه رده‌های سپاه، ۴۸۵۶ پروژه عمرانی و ۱۴ هزار و ۸۰۲ پروژه غیر عمرانی و در مجموع ۱۹ هزار و ۶۵۸ هزار پروژه عمرانی و غیر عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در استان انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ابراز داشت: عمده فعالیت‌های ما در بحث‌های ساخت درمانگاه، سرویس بهداشتی، مسکن محرومان و مددجویان بهزیستی، احداث مساجد، حوزه‌های علمیه، دارالقرآن، خانه عالم، تعمیر مدارس، کارآفریتی و اشتغال، آبرسانی هم شرب و هم کشاورزی، چاه، قنات، یادمان شهدا و راه روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های غیر عمرانی ما بیشتر در زمینه غیر جهیزیه، البسه و پوشاک بوده است، عنوان کرد: استان کرمان به همراه استان فارس، تهران و خراسان رضوی در بحث کمک مومنانه شاهکار کردند.

سردار حزنی با اشاره به اینکه قرار است ۳۵۰ میلیارد تومان در استان کرمان در زمینه محرومیت‌زدایی هزینه کنیم، ادامه داد: ما به فرمانده سپاه استان قول داده‌ایم، ۵ هزار سری جهیزیه اهدا کنیم و همچنین مقرر شده مسجد بین راهی برای شهرهای استان کرمان احداث شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه از ساخت خانه در مناطق صعب‌العبور در ۱۴ استان و ۳۵۰۰ شهرستان خبر داد و گفت: در حین ساختن این خانه‌ها حوادثی مانند سیل در لرستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و دو زلزله در کرمانشاه رخ داد و ما در زمان سیل و زلزله باید در منطقه حاضر می‌شدیم و از طرف دیگر باید خانه‌ها را هم می‌ساختیم و همزمان با مشکلات قبلی کرونا هم اضافه شد. 

وی ابراز کرد: فرماندهان نواحی و بسیج سازندگی این ۱۴ استان و شهرستان‌ها، سنگ‌تمام گذاشتند.

انتهای پیام /۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول