اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تشکیلات خودگردان: تل آویو در سایه بحران اوکراین، جنایاتش را افزایش می‌دهد

نخست‌وزیر دولت خودگردان فلسطین ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که تل‌آویو از بحران اوکراین برای افزایش جنایات خود علیه فلسطینیان استفاده می کند.

تشکیلات خودگردان: تل آویو  در سایه بحران اوکراین، جنایاتش را افزایش می‌دهد

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر دولت خودگردان فلسطین نسبت به «عواقب افزایش کشتارها و اعدام‌های میدانی توسط نیروهای اسرائیلی» هشدار داد.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» اشتیه طی بیانیه‌ای ضمن هشدار در خصوص آثار خطرناک افزایش کشتارها و اعدام‌های میدانی که اشغالگران ر‌ژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی مرتکب می‌شوند، گفت: تل‌آویو از درگیر بودن جهان با بحران اوکراین [برای دست زدن به این جنایات] استفاده می‌کند.

نخست‌وزیر دولت خودگردان فلسطین در این بیانیه مراتب تسلیت خود به والدین «یامن جفال» نوجوان فلسطینی شهید شده توسط نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در قدس شرقی را اعلام کرد.

به نقل از پایگاه خبری «العهد» در پی یورش صهیونیست‌ها به ابودیس درگیری‌های شدیدی در این شهر رخ داده که طی آن، یامن نوجوان ۱۶ساله‌ی فلسطینی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

در پی این اقدام رژیم صهیونیستی، جنبش «حماس» هم به شهادت رساندن این نوجوان واکنش نشان داد و آن را یک جنایت جنگی تمام عیار است توصیف کرد؛ جنایتی جنگی که نشان‌دهنده چهره تروریستی رژیم اشغالگر و سران آن است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول