اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

برگزاری هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی منطبق با نیاز بازار

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت:جشنواره امسال تحولاتی منطبق با نیاز بازار دارد.

برگزاری هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی منطبق با نیاز بازار

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، آیدین مهدی‌زاده، دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در نشست خبری این جشنواره اظهار داشت: امسال که هفتمین سال برگزاری جشنواره ملی اسباب‌بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گذرانیم باز هم ثابت شده که این جشنواره پویا بوده و بر پایه نیازسنجی صنعت اسباب‌بازی رشد کرده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا شکل و شمایل جشنواره هم متغیر بوده است، گفت: جشنواره ششم برای اولین بار به صورت کاملاً مجازی برگزار شد و امسال در گام هفتم این جشنواره تحولاتی منطبق با نیاز بازار دارد.

مهدی‌زاده با بیان اینکه امسال هم سازمان‌های مختلفی از این رویداد حمایت کردند، گفت: یکی از ویژگی‌های جشنواره امسال برگزاری مرحله به مرحله آن است؛ به این معنا که قبلا جشنواره طی یک هفته تا 10 روز به پایان می‌رسید اما امسال بخش‌های مختلف به تدریج در فصل بهار برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در پایان گفت: ما گام‌های نخستین را‌‌‌‌‌‌‌‌ در تولید اسباب‌بازی برمی‌داریم، البته این بدان معنا نیست که تولیدکننده قدیمی و باتجربه نداریم، اما هرم سنی تولیدکنندگان اسباب‌بازی در ایران جوان هستند و به همین خاطر گام‌های تازه‌ای در حال برداشته شدن در این مسیر است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول