اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جانبازان اسناد انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم ما حق معنوی جانبازان را فراموش نمی کنند، گفت: جانبازان اسناد انقلاب هستند.

جانبازان اسناد انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانبازان در دیدار با سه تن از جانبازان بیرجند ضمن تبریک این روز بزرگ اظهارداشت: افتخار بزرگی خداوند نصیب جانبازان کرده و روز میلاد حضرت عباس(ع) به نام روز جانباز در ایران اسلامی نامگذاری شده که جای بسی تبریک دارد.

وی با اشاره به اینکه در دنیا در هر شرایطی که باشیم آن را پشت سر می‌گذاریم اما مهم آن بوده که در آزمایش خداوند سربلند و پیروز شویم، تصریح کرد: در دورانی که دشمن با قریب چهل کشور متحد شدند و به ایران حمله کرده و دین، ناموس، امنیت و تمامیت ارضی کشور در خطر بود، در واقع این موضوع آزمایش بزرگی بود که افرادی شاید بی‌تفاوت گذشتند ولی برخی هم رفتند و به شهدا پیوستند، برخی سختی‌های زندان‌های صدام را چشیدند و بسیاری هم در این از خودگذشتگی مدال افتخار جانبازی دریافت کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم ما حق معنوی جانبازان را فراموش نمی کنند، گفت: جانبازان اسناد انقلاب هستند.

عبادی یادآور شد: افرادی از جانبازان در شرایط بسیار سختی بوده ولی با این وجود اگر با آنها بنشینید به گونه‌ای حرف می‌زنند که به مخاطب خود روحیه می‌دهد.

وی ادامه داد: آنچه مهم بوده از خودگذشتن برای رضای خداوند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: ما در مقابل جانبازان احساس حقارت می‌کنیم چون آنها معامله با خداوند کرده و خداوند این معامله را پذیرفت و جانبازان در این معاملعه سود بردند.

عبادی با اشاره به اینکه انسان سر چهار راه زندگی در ابتدای نوجوانی عمری را در پیش دارد اما از هر کسی بپرسید که قیمت عمرتان چند؟ بسیاری این سؤال را نامربوط می‌دادند که مگر برای عمر هم می‌توان قیمت گذاشت، اضافه کرد: اما گذر زمان، عمر را از انسان می‌گیرد و پیری را به انسان داده بنابراین کسی که رمقی برای حفظ خود را نداشته دیگر کالایش خریداری ندارد.

وی با بیان اینکه آنهایی که در یک آزمایش بزرگ(جنگ تحمیلی) که جنگ تمام اسلام با تمام کفر بود عمر، حیات و اعضای بدن خود را به بالاترین نرخ با خداوند معامله کردند بدون شک سود بردند، تصریح کرد: روزگار وقتی می‌گذرد هر آنچه به ما داده پس می‌گیرد اما سود اذعان جانبازان، ایثارگران و کسانی که بندگی خدا را انتخاب کرده‌اند، است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: عمر مانند یخ در مقابل آفتاب تابان بوده که به سرعت تموم می‌شود بنابراین باید نهایت استفاده را از آن ببریم.

عبادی خاطرنشان کرد: خداوند حیثیت جانبازان را به میلاد حضرت عباس(ع) گره زده که این موضوع جای تبریک دارد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷                                                                             

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول