اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قیمت بالای آجیل شب عید صدای دبیر اتحادیه را هم درآورد/ استقبال کم مردم برای خرید

دبیر اتحادیه آجیل و خشکبار اصفهان با بیان اینکه از جهت موجودی مشکلی نداریم ولی قیمت‌ها بالا است، گفت: تا این لحظه نیز استقبال مردم برای خرید آجیل جالب نبوده که علت آن را گرانی اجناس می‌دانیم و این موضوع هم مردم و هم ما را اذیت می‌کند.

قیمت بالای آجیل شب عید صدای دبیر اتحادیه را هم درآورد/ استقبال کم مردم برای خرید

علیرضا حمصیان دبیر اتحادیه آجیل و خشکبار اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص قیمت آجیل شب عید اظهار داشت: قیمت برخی اجناس نسبت به سال گذشته افزایش قیمت زیادی داشته است برای مثال پسته حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان گران‌تر و تخمه ژاپنی نیز حدود ۲ و نیم تا ۳ برابر شده است و دلیل افزایش قیمت تخمه از سمتی به صادرات آن و از سمتی به کاهش کشت باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه از جهت موجودی مشکلی نداریم ولی قیمت‌ها بالا است، یادآور شد: این لحظه نیز استقبال مردم برای خرید آجیل جالب نبوده که علت آن را گرانی اجناس می‌دانیم و این موضوع هم مردم و هم ما را اذیت می‌کند.

حمصیان با بیان اینکه آجیل مانند دیگر کالاها نیست که قیمت مصوبی داشته باشد، توضیح داد: آجیل تنوع زیادی دارد و به همین علت نمی‌توان قیمت خاصی را برای آن اعلام کرد.

دبیر اتحادیه آجیل و خشکبار اصفهان در خصوص نظارت بر قیمت‌ها خاطرنشان کرد: برای نظارت در حال همکاری با اتاق اصناف هستیم و در کنار بازرسان اتاق، افرادی از سمت صنف با آن‌ها همراه می‌شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول