اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آسفالت بیش از ۳ میلیون متر مربع از معابر روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسفالت بیش از ۳ میلیون متر مربع از معابر روستایی کهگیلویه و بویراحمد از محل قیر رایگان انجام گرفت.

آسفالت بیش از ۳ میلیون متر مربع از معابر روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

غلامرضا امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افزون بر ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد معابر ۲۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان آسفالت شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای تامین قیر رایگان آسفالت معابر روستایی ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده، تصریح کرد: معابر ۱۰۰ تا ۱۵۰ روستا در مناطق مختلف استان با این میزان قیر رایگان آسفالت شد.

امیدوار عنوان کرد: تاکنون آسفالت بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی کهگیلویه و بویراحمد با قیر رایگان انجام شده است و افزون بر ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که تاکنون در ۵۲ درصد از آنها طرح هادی اجرا شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این تعداد طرح هادی برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی نظیر سنگفرش، جدول کشی، فضای سبز و سایر فعالیت های عمرانی تغییر سیمای روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

امیدوار بیان کرد: طرح‌ هادی روستایی برای ساماندهی و اصلاح بافت موجود، نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از جمله مسکونی، تولیدی، تجاری و کشاورزی، ساماندهی تاسیسات، تجهیزات عمومی روستایی اجرا می‌شود.

وی افزود: بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال امسال برای اجرای طرح هادی روستاهای گچساران اختصاص یافت که از این میزان ۸۷ میلیارد ریال جذب شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول