اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگاههای دولتی ۳۰۰ میلیارد تومان به شهرداری تربت حیدریه بدهکار هستند

رئیس کمیسیون اقتصاد شورای شهر تربت حیدریه گفت: دستگاههای دولتی بزرگترین بدهکاران به شهرداری تربت حیدریه هستند که با به روزرسانی که در ابتدای سال آینده انجام می شود این بدهی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

دستگاههای دولتی ۳۰۰ میلیارد تومان به شهرداری تربت حیدریه بدهکار هستند

مهدی جهانشیری رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر تربت حیدریه به خبرنگار فارس در تربت حیدریه گفت: امروز در جمع نمایندگان رسانه های شهرستان اظهار کرد: بودجه سال آینده شهرداری تربت حیدریه ۳۴۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که ۱۲۰ میلیارد تومان آن اخذ تسهیلات برای انجام ۲ فعالیت است.

وی افزود: ۲۰ میلیارد تومان این تسهیلات به راه اندازی واحد تولیدی قطعات بتنی و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری اختصاص خواهد یافت و ناوگان حمل و نقل شهری با خرید ۳۰ دستگاه مینی بوس، ۴ دستگاه اتوبوس و بازسازی بخشی از اتوبوس ها به روزرسانی می شود.

جهانشیری افزود: از مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ناوگان حمل و نقل، نیمی از آن را دولت پرداخت خواهد کرد و نیمی از آن نیز توسط شهرداری تربت حیدریه ظرف مدت ۴ سال پرداخت می شود.

بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی دستگاه های دولتی به شهرداری تربت حیدریه

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر تربت حیدریه خاطرنشان کرد: دستگاههای دولتی بزرگترین بدهکاران به شهرداری تربت حیدریه هستند که با به روزرسانی که در ابتدای سال آینده انجام می شود این بدهی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ممیزی از سال ۸۵ در سطح شهر تربت حیدریه انجام نشده و با راه اندازی آن در سال آینده شهرداری به درآمد می رسد. این ممیزی حتی شامل تابلوهای سردرب مغازه ها خواهد شد که این اقدام به پیمانکاران سپرده خواهد شد.

جهانشیری افزود: بودجه شهرداری در سال جاری ۱۷۵ میلیارد تومان بوده که تا ۱۳ مرداد امسال فقط ۱۵ درصد محقق شده بود. ولی تحقق بودجه در ۱۱ اسفندماه به ۹۶ درصد رسیده است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول