اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع بسته‌های معیشتی سپاه میان پاکبانان یاسوج/ توضیحات شهردار در خصوص پرداخت مطالبات پاکبانان

شهردار یاسوج گفت: بخشی از مطالبات معوق پاکبان شهرداری پرداخت شده و بخش دیگری قبل از نوروز پرداخت می‌شود.

توزیع بسته‌های معیشتی سپاه میان پاکبانان یاسوج/ توضیحات شهردار در خصوص پرداخت مطالبات پاکبانان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بویراحمد و به مناسبت اعیاد شعبانیه ۲۸۴ عدد بسته‌ معیشتی میان پاکبانان شهرداری یاسوج توزیع کرد.

سرهنگ حسین انوری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حقوق و مزایای پاکبانان چند ماهی است پرداخت نشده گفت: سپاه بر خود وظیفه می‌داند به منظور قدردانی از پاکبانانی که برای سلامتی و بهداشت مردم بدون هیچ چشم داشتی زحمت می‌کشند قدمی بردارد.

 

وی بسته‌های توزیع شده بین این پاکبانان را شامل برنج، لوبیا، عدس، روغن و ماکارونی عنوان کرد و ادامه داد: ارزش این بسته‌ها ۵۰۰ هزار تومان است.

فرمانده سپاه ناحیه یاسوج با بیان اینکه در سال جاری ۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان توزیع شده است.

در ادامه شهردار یاسوج در گفت‌وگو با فارس گفت: طی روزهای گذشته بخشی از حقوق پاک‌بانان پرداخت و حقوق موفق آنها به سه ماه کاهش یافت در تلاش برای پرداخت حقوق معوقه پاکبانان هستیم ضمن اینکه بسته‌های معیشتی میان این افراد توزیع می‌شود.

 

نستهن مقدم بیان کرد: شهرداری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان مطالبات از دستگاه‌های مختلف استان دارد که به دنبال وصول بخشی از این مطالبات هستیم.

وی عنوان کرد: میزان مطالبات خود از دستگاه‌ها را اعلام کردیم بخشی از این دستگاه‌ها پای کار آمدند و زمانی را برای پرداخت بدهی به شهرداری مشخص کردند.

مقدم خاطرنشان کرد: بخشی از مطالبات پاکبانان شهرداری قبل از عید نوروز پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول