اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ترویج سیره شهدا با آموزش چهره به چهره در مدارس تاثیرگذار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: مربیان و معلمان می‌توانند با آموزش چهره به چهره و معرفی سیره شهدا مسائل و امور تربیتی و دینی در مدارس را ترویج دهند زیرا تاثیر گذاری بیشتر دارد.

ترویج سیره شهدا با آموزش چهره به چهره در مدارس تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران ظهر امروز در مراسم هفته امور تربیتی و تجلیل از خانواده معظم شهدا که در کانون فرهنگی تربیتی ملائک قرچک برگزار شد، اظهار کرد: در بحث آموزش و پرورش دو کلمه با هم به کار می رود، این دو کلمه برگرفته از کارهای خداوند متعال است، خداوند خود را معلم انسان معرفی می‌کند و از واژه های مختلف برای کلمه معلم استفاده می کند.

وی گفت: این افتخاری است که نصیب معلمان و مربیان تربیتی در آموزش و پرورش شده است، باید این فرصت بزرگ را مغتنم بشمارند زیرا فرصت بزرگ در مسیر معلمان قرار داده شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران افزود: در آیه دیگر آمده است به‌اسم رب شهدا یعنی خداوند معلم شهدا هست و در آیه‌ای دیگر آمده است که ای شهدا برگرد به سمت مربی خود همان طور که هم تو راضی هستی و من نیز راضی هستم.

مرتضوی بیان کرد: آموزش چهره به چهره در مدارس تاثیر گذاری بیشتری دارد، مربیان و معاونین و معلمان می‌توانند با آموزش چهره به چهره و معرفی سیره شهدا مسائل و امور تربیتی و دینی در مدارس را ترویج دهند زیرا تاثیر گذاری بیشتر دارد. 

وی تصریح کرد: کار معاونین و مربیان و معلمان پرورشی در جامعه بسیار سخت است، زیرا مقابله با آسیب‌های اجتماعی کار دشوار است، باید دست به دست هم دهیم تا در مقابل این آسیب‌ها ایستادگی کنیم.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: شهدا هم نام خدا هستند، خداوند نام خود را بر روی شهدا گذاشته است زیرا شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می خورند، شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و در تکریم خانواده شهدا مواظب باشید، شهدا در کنار والدین خود هستند و بر کار ما نظارت‌ دارند.

براساس این گزارش، در پایان مراسم از برگزیده های حوزه پرورشی و خانواده معظم شهدا و جانبازان فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول