اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۳۱ اکیپ ثابت و سیار بر مراکز تولید مواد خام دامی در کرمانشاه نظارت دارند

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه، از نظارت ۱۵ اکیپ ثابت در سطح ادارات و ۱۶ اکیپ خودرویی و سیار بر مراکز تولید و توزیع مواد خام دامی در استان خبرداد.

۳۱ اکیپ ثابت و سیار بر مراکز تولید مواد خام دامی در کرمانشاه نظارت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین حیدری مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: با توجه به ایام تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان و به تبع افزایش مصرف فرآورده‌های خام دامی دامپزشکی برنامه طرح تشدید و کنترل نظارت بهداشتی ویژه ایام مذکور بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی از چهاردهم اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان با تشکیل اکیپ‌های ثابت و سیار در سطح شهرستان‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا با تشکیل ۱۵ اکیپ ثابت در سطح ادارات و ۱۶ اکیپ خودرویی و سیار در سطح شهرستان‌ها در طرح ویژه پایان سال و ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰، در دو شیقت کاری در خدمت شهروندان گرانقدر هستیم.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه خط قرمز این اداره‌کل را سلامت مردم و شهروندان دانست و گفت: در همین راستا تمام توان خود را بر نظارت بهداشتی بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، هتل‌ها چلوکبابی‌ها و سایر امکانی که فرآورده خام دامی را برای طبخ غذا استفاده می‌کنند با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله اکیپ‌های نظارتی و بازدیدهای مشترک با مرکز بهداشت و سازمان جهاد کشاورزی در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: نظارت ویژه از خودروهای مخصوص حمل و نقل فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی، کارگاه‌ها و مراکز فرآوری و بسته‌بندی فرآورده خام دامی در دستور کار قرار دادیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول