اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ممنوعیت فروش گونه‌های جانوری در ایلام

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: خرید و فروش همه گونه‌های مختلف جانوری حیات وحش ممنوع است و با با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

ممنوعیت فروش گونه‌های جانوری در ایلام

عبدالصاحب بازیار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، شاهد هستیم برخی افراد در کنار فروش ماهی قرمز، اقدام به خرید و فروش انواع گونه‌های مختلف جانوری نظیر لاک پشت، مار‌ها و سمندر لرستانی در اماکن عمومی می‌کنند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست از مراکز خرید و فروش ماهی قرمز در سراسر استان بازدید و در صورت مشاهده خرید و فروش هرگونه حیات وحش با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام ادامه داد: مردم از رهاسازی ماهیان قرمز عید در رودخانه‌ها خودداری کنند، که در صورت ورود به اکوسیستم‌های طبیعی به عنوان گونه مهاجم عمل کرده و حیات گونه‌های آبزی را با خطر مواجه می‌کند.
 
وی از گردشگران و هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب زیست‌محیطی، خرید و فروش، نگهداری جانوران وحشی و ... را به سامانه ۱۵۴۰ اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان و یا ادارات محیط زیست شهرستان‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول