اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قیام امام حسین(ع)یک جریان پویای فرهنگی در تاریخ است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام سوم شیعیان و گرامیداشت روز پاسدار گفت:قیام امام حسین (ع) یک جریان پویای فرهنگی در تاریخ است.

قیام امام حسین(ع)یک جریان پویای فرهنگی در تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری امروز ضمن تبریک سوم شعبان و این روز فرخنده به پاسداران و حافظان دستاوردها و ارزش‌های فرهنگی کشور و مدافعان و مرزبانان هویت فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: قیام عاشورا به پیشوایی امام حسین (ع) چراغ مشعشعی برای راهنمایی مسلمین در ظلمات ستمگری و بیدادگری زمان است.

وی افزود:انقلاب اسلامی ایران بزرگترین نتیجه و ثمره قیام امام حسین (ع) می باشد و حفاظت و صیانت از این میراث عظیم وظیفه همه مردم و به ویژه قشر هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی هرمزگان بیان کرد: هم اکنون که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام  به جنگ فرهنگی روی آورده‌اند، بهترین روش مقابله، بکارگیری ظرفیت های فرهنگی و استفاده از زبان هنر و گسترش رسانه های انقلابی و تولید محتوای اثر گذار در فضای مجازی است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول