اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تأکید نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر تجهیز بیمارستان امام دهدشت

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل این‌که شهرستان‌های چرام و لنده برای درمان به شهر دهدشت مراجعه می‌کنند، نیاز است بیمارستان امام خمینی دهدشت هر چه زودتر تجهیز و تکمیل شود.

تأکید نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر تجهیز بیمارستان امام دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله  سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان امشب در نشست با مدیران جدید درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مسؤولیت در نظام اسلامی باید مسؤولیت باشد باید نسبت به مشکلات، معضلات، کمبودها، توسعه و رشد پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته از جهت این‌که انسان مسئولیتی می‌گیرد، مشکلات مردم را رفع و آ‌نها را امیدوار به اسلام و انقلاب کند، امتیاز بزرگی است.

وی با بیان این‌که افراد و اشخاصی هستند که سهوا و یا عمدا کار نمی‌کنند تا مردم را نسبت انقلاب ناامید کنند، گفت: اساسا دشمن برنامه‌اش را روی این موضوع متمرکز شده است  که انقلاب  اسلامی را یک انقلاب ناکارآمد و ناتوان در حوزه‌های مختلف معرفی کند که این انقلاب نمی‌تواند مشکل درمان، اقتصاد، توسعه در مسیر تولید را رفع کند  و همه این توطئه‌ها و دسیسه‌های اقتصادی، جنگ تحمیلی و ترورها این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

حسینی تصریح کرد: به حمدالله اقدامات خوبی صورت گرفته و آن چیزی که دشمن می‌خواست اتفاق نیفتاد و انقلاب در عرصه‌های مختلف پیشرفت خوبی داشت و علیرغم فشارها، تهدیدها و توطئه‌ها توانستیم یک کشور مقتدر به دنیا نشان دهیم.

وی در ادامه به حوزه درمان اشاره کرد و گفت: در حوزه درمان نظام اسلامی معجزه‌آسا عمل کرد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: جهاد تبیین در حوزه درمان باید بیشتر ملموس شود.در این خصوص کم‌کاری شده است، می‌گویند قبل از انقلاب چیزی نداشتیم در کل استان تنها ۵۰ پزشک داشتیم، تعداد زیادی از آنها از خارج از کشور آمده بودند و الان نزدیک هزار پزشک بومی داریم که این افتخاری بزرگی است.

وی به توانمندی و پیشرفت پزشکی و علمی کشور اشاره کرد و گفت: امروزه افراد زیادی از کشورهای مدعی برای درمان  به کشور ما می‌آیند.

حسینی گفت: در بکارگیری نیروها مسئله توانمندی‌ها و تخصص‌ها به خصوص در حوزه درمان باید مورد توجه قرار گیرد، نیروهای انقلابی و ولایی توانمند و متخصص خوبی داریم.

وی با اشاره به تاسیس درمانگاه جدید در شهر دهدشت گفت: شهرستان‌های چرام و لنده برای درمان به شهر دهدشت می‌روند پس نیاز است که در این زمینه اقدامی صورت گیرد یا اینکه همان بیمارستان امام خمینی دهدشت تجهیز و تکمیل شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول