اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بازدید شهردار تهران از بازار میوه و تره بار جلال آل احمد/توزیع 3 برابری مرغ گرم از فردا

شهردار تهران از بازار میوه و تره بار جلال آل احمد بازدید کرد.

بازدید شهردار تهران از بازار میوه و تره بار جلال آل احمد/توزیع 3 برابری مرغ گرم از فردا

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران، امروز با حضور در بازار میوه و تره‌بار و فروشگاه شهروند جلال آل‌احمد علاوه بر گفت‌وگو با شهروندان و غرفه‌داران از روند توزیع کالا در این فروشگاه‌ها بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید بیان داشت: شهرداری تهران ۲۶۲ بازار میوه و تره‌بار در شهر تهران دارد که البته این تعداد به‌لحاظ ابعاد در محلات و مناطق تهران متفاوت هستند.

شهردار تهران از توزیع و عرضه ۶ برابری گوشت گرم و توزیع3 برابری مرغ و همچنین عرضه برنج ایرانی با قیمت ۱۰ درصد زیر قیمت در بازار میادین میوه و تره‌بار خبر داد و اعلام کرد:عرضه محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر با ۴۰ درصد زیر قیمت عرضه می‌شود. 

زاکانی بیان داشت: از فردا مرغ گرم با توزیع 3 برابری و همچنین مرغ منجمد در ۵۰ نقطه از شهر تهران در کانکس‌ها و میادین میوه و تره‌بار توزیع خواهد شد.

شهردار تهران با بیان اینکه شهروندان تهرانی بدون دغدغه و با اطمینان خاطر محصولات خود را در آستانه سال جدید تامین خواهند کرد، گفت: در  ماه مبارک رمضان نیز ما مشکلی برای عرضه و توزیع محصولات مورد نیاز نداریم و تمهیدات لازم در این بخش پیش‌بینی شده است.

زاکانی تاکید کرد: عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که منجر به مراجعه شهروندان به این میادین شده و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد نیاز شهروندان در سطح شهر تهران فعالیت میادین میوه و تره‌بار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول