اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سپاه عراق و سوریه را از دست داعش نجات داد

استاندار همدان با بیان اینکه سپاه سوریه و عراق را از چنگال دژخیمان داعش نجات داد گفت: نیروهای بسیج تربیت‌‌یافتگان مکتب سرخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که پرچمدار آن حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

سپاه عراق و سوریه را از دست داعش نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز با حضور در بین مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان همدان و ضمن تبریک به مناسبت روز پاسدار اظهار کرد: سپاه یکی از نهادهای مقدس و به تعبیر امام خمینی (ره) حافظ و پاسدار کشور و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاهیان رشید بسیاری خون مقدس خود را نثار انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران کردند گفت: سپاه پاسداران انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به صورت فعال و موثر ورود میدان کرده که قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امروزه، عرصه فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوشادوش دیگر نهادهای جمهوری اسلامی گستردگی یافته است گفت: سپاه نه‌ تنها در عرصه نظامی بلکه در زمینه سازندگی کشور نقش موثری را از انقلاب اسلامی تا کنون ایفا کرده است.

وی گفت: در زمان شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای طرح شهید سلیمانی نقش موثری در پیشگیری، کنترل و مقابله با این ویروس را ایفا کرد که باید قدردان زحمات آنها بود.

قاسمی‌فرزاد تأکید کرد: با اجرای منویات مقام معظم رهبری، همکاری سپاه پاسداران، نیروهای بسیج، تلاش کادر بهداشت و درمان و مجموعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی در زمینه کنترل و مقابله با ویروس کرونا از خیلی از کشورهای پیشرفته عملکرد بهتری داشتیم.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه، ۴۳ سال در‌ مقابل دشمنان این انقلاب، از خود پایمردی و استقامت نشان داد گفت: نیروهای بسیج تربیت‌‌یافتگان مکتب سرخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که پرچمدار آن حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

استاندار همدان تأکید کرد: ما نیز همچون مقام معظم رهبری که در مناسبتی فرمودند «من صد درصد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راضی هستم» از عملکرد این نهاد مقدس در کشور به ویژه در استان رضایت داریم.

وی گفت: اگر کسی می‌خواهد ارزش و قدر سپاه را بداند باید وضعیت کشور‌هایی مانند سوریه و عراق را که گرفتار ظلم و ستم داعش بودند را از نزدیک ببیند، ضمن اینکه یادمان نرود سپاه بود که مردم را از چنگال دژخیمان داعش نجات داد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول