اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تبدیل پایانه آزادگان به یکی از مهم ترین زیرساخت های شبکه مترو تهران

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: پایانه آزادگان به یکی از مهمترین زیرساخت های شبکه مترو تهران تبدیل می شود.

تبدیل پایانه آزادگان به یکی از مهم ترین زیرساخت های شبکه مترو تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، نشست بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه آزادگان، با مرور محدودیت‌های محیطی و فنی شروع پروژه و ارائه بازطراحی های صورت گرفته توسط مشاور طرح آغاز شد و در ادامه پیمانکاران مربوطه، برنامه زمان بندی افتتاح فاز نخست پایانه باتوجه به روند تأمین مالی پروژه را تشریح کردند.

درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران در جریان بازدید از بخش های مختلف پایانه، ضمن مشاهده عینی مشکلات پیش روی روند عملیات اجرایی طرح، نقطه نظرات خود مبنی بر راهکارهای تسریع میزان پیشرفت پروژه را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط کمبود ناوگان حمل و نقلی، دپو - پارکینگ ها نقشی پررنگ و تأثیرگذار در بهبود کیفیت ارائه خدمات به مسافران ایفا می‌کنند، بهره برداری از پایانه آزادگان برای خط ۳ که یکی از پرمسافرترین خطوط فعلی شبکه مترو تهران است را امری بسیار ضروری و مهم دانست.

 درستی با اشاره به آنکه در آینده و با احداث خطوط جدید ۹ و ۱۱ می‌توان از طرح‌های توسعه اییی پایانه موجود برای سرویس دهی به خطوط مذکور نیز استفاده کرد، پایانه آزادگان را از جمله مهمترین زیر ساخت های شبکه مترو قلمداد کرد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران ضمن قدردانی از توجه و تلاش های صورت گرفته در سال‌های اخیر مبنی بر توسعه زیرساخت‌های مترو در کنار افتتاح ایستگاه‌ها و افزایش مسیرهای قابل بهره‌برداری، اظهار امیدواری کرد با بهره‌مندی از فاز دوم پایانه شهید کلاهدوز و فاز نخست پایانه اکباتان در سال پیش رو و در صورت امکان افتتاح فاز نخست پایانه آزادگان ظرف یک سال آینده، شبکه خطوط مترو از وضعیت مناسب‌تری به لحاظ برخورداری از مراکز تعمیراتی و توقفگاه قطارها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول