اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

کمک 900 هزار دلاری آمریکا برای افزایش امنیت مرز افغانستان و تاجیکستان

سفارت آمریکا در دوشنبه با همکاری سازمان بین المللی مهاجرت از اجرای یک پروژه جدید برای ایمن‌سازی و حفاظت از مرز تاجیکستان و افغانستان در برابر قاچاق اسلحه، مواد مخدر و مهاجرت غیرقانونی خبر داد.

کمک 900 هزار دلاری آمریکا برای افزایش امنیت مرز افغانستان و تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سفارت آمریکا در دوشنبه با همکاری سازمان بین المللی مهاجرت از اجرای یک پروژه جدید برای ایمن‌سازی و حفاظت از مرز تاجیکستان و افغانستان در برابر قاچاق اسلحه، مواد مخدر و مهاجرت غیرقانونی  خبر داد.

این پروژه شامل آموزش افسران نیروهای مرزبانی و بهبود زیرساخت‌ها در مرز تاجیکستان و افغانستان طی 36 ماه آینده با هزینه کلی 900 هزار دلار است.

از سال 2002 دولت آمریکا پروژه‌های مختلفی را برای تقویت امنیت  مرزی از طریق بازسازی پست‌ها و گذرگاه‌های مرزی و 3 مرکز آموزشی اجرا کرده است.

سفارت ایالات متحده همچنین پروژه‌های دیگری را برای ارتقای امنیت و ثبات در تاجیکستان اجرا کرده است که نوسازی تجهیزات و آموزش برای حفظ امنیت و ثبات در این کشور از آن جمله است.

این سفارتخانه پروژه مذکور را نقطه عطف مهم دیگری عنوان کرد که همکاری نزدیک بین ایالات متحده و تاجیکستان در زمینه امنیت را برجسته می‌کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول