اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

غرب گراها از سرنوشت اوکراین عبرت بگیرند

امام جمعه گلستان گفت: بن سلمان های داخلی و غرب گراها از سرنوشت اوکراین عبرت بگیرند و بدانند که آمریکا و اروپا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

غرب گراها از سرنوشت اوکراین عبرت بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش گلستان، با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در عظمت و اهمیت ماه شعبان همین بس که این ماه، ماه رسول الله(ص) است. 

حجت الاسلام نورپور افزود: پیامبر اکرم (ص) فرموده اند که  شعبان ماه من است خدا بیامرزد کسى که در این ماه مرا یاری کند و کمک کردن پیامبر اعظم در این ماه به مراقبت و انجام اعمالی است که در این ماه وارد شده، همچون روزه گرفتن، صدقه دادن، استغفارکردن، صلوات بر محمد وآل محمد (ص) و مناجات شعبانیه.

وی با تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع) و مناسبتهای ماه شعبان و گرامیداشت سالروز عملیات بدر و یاد و خاطره همه شهدا و شهدای عملیات بدر و خیبر بویژه شهیدان باکری و همت، گفت: در این ۴۳ سال سپاه یکی از نیروهای نظامی، امنیتی، سازندگی، اطلاعاتی و فرهنگی، حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، خاری در چشم دشمنان و ذوالفقار ولایت و ملت است، تشکیل سپاه پاسداران یکی از الطاف خفیه الهی و از شاهکارهای امام راحل (ره) بود.

امام جمعه گلستان بیان کرد: دولت فاسد سعودی و شخص بن سلمان ولیعهد سعودی در تلاش هستند تا با رژیم صهیونیستی رابطه را عادی سازی و بار دیگر به آرمانهای قدس شریف و فلسطین اشغالی خیانت آشکار کنند، این رژیم غیرمردمی برای بقاء خود این سیاست را اتخاذ کرده و دست به دامن دشمنان اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل دراز کرده و در برابر جبهه اسلام ناب و جبهه مقاومت و ضد استکباری می ایستند و بعد می روند با جبهه استکبار عقد اخوت می بندند چیزی که بر خلاف دستور صریح قرآن است،کسانی که این مشی را اتخاذ کنند پیوند و رابطه خود را با خدا قطع کرده اند.

وی بیان کرد: همین دیروز بن سلمان گفته اسرائیل را دشمن خود نمی دانیم بلکه به عنوان یک متحد بالقوه به آن نگاه می کنیم، باید از بن سلمان و بن سلمان ها پرسید، اسرائیل که قبله اول مسلمین را اشغال کرده آیا دشمن شما نیست؟ همینطور فلسطین را که یک کشور اسلامی است، اشغال کرده چطور دشمن شما نیست؟

وی با اشاره به اینکه  اسرائیل آن همه مسلمان را کشته و غارت کرده و بی خانمان کرده، ادامه داد: میلیون ها فلسطینی در اردوگاهها زندگی می کنند، با این حال اسرائیل دشمن شما نیست؟ اسرائیل، غزه یک شهر مسلمان نشین را از زمین و هوا و دریا کاملا محاصره کرده و دائم دارد ظلم می کند، با این حال متحد شماست و دشمن شما نیست، پس دشمن شما کیست؟ بله دشمن شما نیست زیرا اسلام شما اسلام معاویه و عمرو عاص  واسلام آمریکایی است، شما غلام حلقه به گوش آمریکا هستید.

خطیب نماز جمعه گلستان تصریح کرد: توصیه ما به شما که داعیه خادم الحرمین را دارید، این است که به آمریکا، این قدرت عنکبوتی تکیه و اعتماد نکنید، از سرنوشت اوکراین درس عبرت بگیرید، شما می دانید آمریکا دنبال منافع خود است، مثل ابلیس در بزنگاهها اتباع و متحدان خود را تنها می گذارد، صدام را تنها گذاشت و علیه او شورید، قذافی را تنها گذاشت، حکومت خودگردان فلسطین را تنها گذاشت، محمدرضا شاه پهلوی مفلوک را بعد از آن همه نوکری تنها گذاشت، حتی اجازه نداد در یکی از بیمارستانهایش معالجه شود، اشرف غنی رئیس جمهور فراری افغانستان که خود اعتراف کرد و گفت؛ اشتباه ما این بود که به آمریکا اعتماد کردیم.

وی تاکید کرد: اوکراین و وضع  امروز رئیس جمهور مفلوکش را هم که می بینید، که مقام معظم رهبری  فرمودند اوکراین امروز و افغانستان دیروز نشان دهنده سرانجام اعتماد به آمریکا و اروپاست.

خطیب نماز جمعه گلستان با اشاره به  رفتار برخی از افراد نا آگاه و بی بصیرت، خاطر نشان کرد: جا دارد بن سلمان و بن سلمان های داخلی و غرب گرا از سرنوشت اوکراین عبرت بگیرند و بدانند که آمریکا و اروپا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول