اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعزام ۶۰۰ دانشجوی لرستانی به اردوی راهیان نور

مسئول اردوی راهیان نور سپاه لرستان با بیان اینکه امسال دو کاروان خواهران و برادران دانشجو از استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: در مجموع ۶۰۰ دانشجو به اردوی راهیان نور اعزام و از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

اعزام ۶۰۰ دانشجوی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی سپهوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال دو کاروان خواهران و برادران دانشجو از استان لرستان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: در مجموع ۶۰۰ دانشجو به اردوی راهیان نور اعزام و از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند. 

وی با بیان اینکه که اولین کاروان در قالب ۲۰۰ نفر از دانشجویان برادر هم اکنون اعزام می‌شوند، افزود: مرحله بعدی اعزام حدود چهار روز دیگر با اعزام ۴۰۰ نفر از خواهران اجرا می‌شود. 

مسئول اردوی راهیان نور سپاه لرستان عنوان کرد: دانشجویان از سراسر استان و از تمام دانشگاه‌ها طی فراخوان ثبت نام کردند و امروز اعزام می‌شوند. 

وی تصریح کرد: اعزام خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از ۲۰ اسفند ماه با ثبت نام در سامانه ره‌نور امکان‌پذیر است و  از ۲۷ اسفند ماه خانواده‌ها می‌توانند برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور با خودروهای شخصی سفر کنند. 

سپهوند افزود: سفر خانوادگی سه روز است که هزینه هر نفر ۱۰۰ هزار تومان جهت اسکان و غذا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول