اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رژیم صهیونیستی حتی قادر به پرتاب یک موشک به لبنان و فلسطین هم نیست

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: قدرت دفاعی رژیم غاصب صهیونیستی به چند ساعت تقلیل پیدا کرده است و حتی قدرت پرتاب یک موشک به لبنان و فلسطین را ندارد و این مورد نتیجه قدرت عاشورا و مکتب شهید سلیمانی است

رژیم صهیونیستی حتی قادر به پرتاب یک موشک به لبنان و فلسطین هم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان اظهار داشت: پاسدار واقعی اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود و این یکی از موهبت‌های الهی است که به پاسداران داده شد و حضرت امام، ولادت با سعادت حضرت سیدالشهدا(ع)  را به عنوان روز پاسدار نامید. 

وی با اشاره به سخن امام(ره) مبنی بر اینکه همه مردم پاسدار هستند، تأکید کرد: مردم این موضوع را در همه صحنه‌ها از جمله دفاع مقدس، مقابله با بحران‌ها، امنیت، سازندگی، سلامت جامعه، دفاع از حرم، کمک به مستضعفان در دیگر کشورها، شکست ابهت آمریکا و غیره ثابت کردند. 

استکی با بیان اینکه امروز شاهدیم جمله زیبای امام که آمریکا طبل تو خالی است به وقوع پیوست، عنوان کرد: بسیاری در ابتدای انقلاب فکر می‌کردند آمریکا و ابرقدرت‌ها تعیین‌کننده سرنوشت‌اند؛ اما امام و مردم ثابت کردند خداوند همه کاره است و شخصی شکست می‌خورد که مقابل خدا بایستد. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امروز شاهدیم آمریکا، اروپا و رژیم جنایتکار صهیونیستی از انقلاب اسلامی شکست خورده‌اند و نمونه آن را در افغانستان و عراق می‌بینیم و این نتیجه تکیه بر خداست. 

وی با تأکید بر اهمیت مردمی بودن حکومت‌ها اظهار کرد: مردمی نبودن حکومت‌ها و نظام‌ها باعث می‌شود در زمان سختی‌ها مردم همراه حکومت نباشند و نمونه آن را در نابودی صدام، افغانستان و اوکراین دیدیم؛ الگوی ایستادگی، مقاومت و دشمن‌ستیزی در فرهنگ عاشورا موجو و نمونه بارز آن حضرت اباعبدالله(ع) است و مکتب عاشورا به ما آموخت که چطور از اسلام پاسداری کنیم. 

استکی بیان داشت: در تمام وصیت‌نامه شهدا، نام امام حسین(ع) را مشاهده می‌کنیم و اگر امروز مقاومتی در کشورهای مختلف جبهه مقاومت وجود دارد و الگوی خود را مکتب شهید سلیمانی قرار دادند، به برکت نام اباعبدالله(ع) است؛ زیرا مکتب شهید سلیمانی، مکتب امام حسین است و در عراق، لبنان، یمن، فلسطین و دیگر کشورها که جبهه مقاومت تشکیل شده، این مقاومت‌ها آمریکا را شکست داده و دشمنان دیگر جرأتی برای دخالت در این کشورها را ندارند. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: قدرت دفاعی رژیم غاصب صهیونیستی به چند ساعت تقلیل پیدا کرده است و حتی قدرت پرتاب یک موشک به لبنان و فلسطین را ندارد و این مورد نتیجه قدرت عاشورا و مکتب شهید سلیمانی است؛ امروز تمام آزادی‌خواهان تصویر شهید سلیمانی را به سینه می‌زنند و این باعث افتخار ما است که قهرمانی را به جهان معرفی کردیم. 

وی توضیح داد: شاید لباس‌ها و سازمان‌های متفاوت داریم، اما همگی پاسدار اسلام هستیم و این پاسداری در خون و ریشه تمام ملت ما حضور دارد؛ سپاه پاسداران نهادی انقلابی است اما معنای آن به پاسدارانی است که در این نهاد حضور دارند و یک سرمایه انسانی به حساب می‌آید؛ همسران ما، فرزندان خود را با نام امام حسین(ع) بزرگ می‌کنند و با حضور در مراسم و انس با قرآن فرزندان خود را بزرگ می‌کنند و فرزندان آن‌ها جوانان برومندی هستند که در حفظ انقلاب نقش دارند.

استکی مطرح کرد: ۱۶ هزار شهید در مقابله با تروریست‌ها داشته‌ایم که بیش‌تر آن‌ها از سپاه هستند، روزی که جنایتکاران منافق دست به ترور زدند، پاسداران سینه سپر کردند و در مقابل جنایتکاران ایستادند و آن‌ها را شکست دادند؛ در دفاع مقدس، زمانی که ارتش بعثی عراق با پشتیبانی بیش از ۳٠ کشور به ایران حمله کرد، پاسداران با کمک دیگر نیروها در میدان حاضر شدند. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت مقاومت در کشورها گفت: اگر امروز دشمنان قدرت هجوم به کشورمان را ندارند، دلیل آن قدرت بازدارندگی است که با وجود رهبر معظم انقلاب و مردم به وجود آماده است؛ یکی از  ویژگی‌های هر پاسداری ولایت‌پذیری است، پاسداران امروز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب‌اند و نمونه این ویژگی را در شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در پایان به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: در این بیانیه، مقام معظم رهبری، انقلاب را آمادگی برای ظهور معرفی کردند و امیدوارم این آمادگی را پیدا کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول