اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حدود ۴۰۰ واحد زلزله‌زده اندیکا تا قبل عید آماده می‌شوند/ اندیکا از محرومیت خارج می‌شود

استاندار خوزستان گفت: حدود ۴۰۰ واحد مسکونی از واحدهایی که تخریب شده بود تا قبل از عید آماده می‌شود و اقلام اساسی که بنیاد مستضعفان تهیه کرده در اختیار افرادی که خانه تحویل می‌گیرند قرار داده می‌شود.

حدود ۴۰۰ واحد زلزله‌زده اندیکا تا قبل عید آماده می‌شوند/ اندیکا از محرومیت خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیکا، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز پس از بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا با اشاره به ضرورت این بازدید و بررسی روند بازسازی در این منطقه اظهار کرد: خوشبختانه پیشرفت کارها سرعت داشته و بر اساس آنجه که بنیاد مسکن اقدام کرده حدود ۴۰۰ واحد مسکونی از واحدهایی که تخریب شده بود تا پایان سال آماده می‌شود و اقلام اساسی که بنیاد مستضعفان تهیه کرده در اختیار افرادی که خانه تحویل می‌گیرند قرار داده می‌شود. 

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد در رابطه با عدم همکاری برخی از بانک ها مانند بانک سپه برای اعطای تسهیلاتی است که هیأت دولت تصویب کرده است. 

استاندار خوزستان پیشرفت‌های روند بازسازی در منطقه را ناشی از همکاری بانک ها دانست و گفت: اگر در برخی نقاط بنیاد مسکن یا بسیج سازندگی برای ساخت مسکن و ساخت جایگاه‌های دام موفق نشده است، درواقع همان نقاطی است که بانک‌ها به تعهدات خود عمل نکرده‌اند. 

خلیلیان تصریح کرد: در مجموع، اقدامات خوبی انجام شده است و دو راه اصلی عشایری بازسازی شدند که زیرسازی آنها انجام شده و به مرحله آسفالت رسیده‌اند. 

وی بیان کرد: اقدامات خوب و ماندگاری در منطقه انجام شده که ان‌شاءالله امیدوار هستم با حضور مسؤولان مربوطه و پیگیری‌هایی که می‌شود بتوانیم بر اساس آنچه که برنامه‌ریزی شده، این منطقه را بازسازی کنیم. 

استاندار خوزستان ادامه داد: اقداماتی که در منطقه اندیکا در حال انجام است، اقداماتی اساسی و زیرساختی هستند که به صورتی پایدار منطقه را از محرومیت خارج می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول