اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تصمیم هیأت‌رئیسه مجلس برای طرح پیشنهادهای با اهمیت بودجه‌ای در صحن

با تصمیم هیأت‌رئیسه مجلس پیشنهادهایی در جریان بررسی بودجه در صحن از این مطرح خواهد شد که از احتمال بالایی برخوردار و احتمال رأِی‌آوری بالایی داشته باشد.

تصمیم هیأت‌رئیسه مجلس برای طرح پیشنهادهای با اهمیت بودجه‌ای در صحن

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تصمیم هیأت رئیسه مجلس در روزهای باقیمانده از بررسی لایحه بودجه سال 1401 تنها پیشنهاداتی در صحن مطرح خواهد شد که احتمال رأی‌آوری بالایی داشته و از اهمیت زیادی برخوردار است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس این تصمیم در جریان بررسی بودجه کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با محتوای هر یک از تبصره‌ها در زمان بررسی هر تبصره ما را در طرح پیشنهادات با اهمیت نمایندگان کمک خواهند کرد و در این موضوع دخیل خواهند بود.

وی اظهار داشت: از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 20 گزارش کمیسیون تلفیق درباره موارد بخش درآمدی ارجاع شده به این کمیسیون که مورد بررسی و تصویب مجدد قرار گرفته در سیستم‌های نمایندگان بارگذاری خواهد شد و کار رسیدگی به این بخش از صبح فردا در مجلس آغاز می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده کار بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد موارد ارجاعی به این کمیسیون در بخش درآمدی در جلسه صبح فردا به پایان خواهد رسید و ما از جلسه عصر فردا شنبه 14 اسفند ماه وارد بخش هزینه‌ای لایحه بودجه خواهیم شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با بیان اینکه در روزهای پیش‌رو جلسات نوبت سوم صحن تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد:‌برنامه ما بر این است تا پایان روز سه‌شنبه 17 اسفند ماه کار رسیدگی به لایحه بودجه سال 1401 را در صحن به پایان برسانیم و پس از آن منتظر اعلام نظر شورای نگهبان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول