اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ضرورت نظارت جدی بر وضعیت نانوایی‌ها در آستانه سال جدید

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم نظارت جدی بر نانوایی‌ها در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: اقدامات مقتضی در راستای فعال‌سازی سامانه‌های هوشمند برای نظارت دقیق و اطلاع از رضایت یا عدم رضایت شهروندان صورت پذیرد.

ضرورت نظارت جدی بر وضعیت نانوایی‌ها در آستانه سال جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان، خاطرنشان کرد: ما باید سیاست‌ها و تدابیر استان را در شهرستان عملیاتی و اجرایی کنیم و بر همه مسائل و موضوعات شهرستان اشراف کامل و دقیق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نتایج جلسات کمیته‌های زیر مجموعه کارگروه آرد و نان شهرستان باید در جلسات ماهانه کارگروه مربوطه مطرح و مورد بررسی قرار گیرند، افزود: جلوگیری از ارائه مجوز نانوایی آزادپز به دلیل کاهش یارانه استان، منطقی نیست و نگاه ما باید بر اساس سیاست ملی باشد و یارانه‌های هدفمند در مسیری قرار گیرد که مردم مستقیما از آن بهره بگیرند.

احمدی با تأکید بر پراکندگی نانوایی‌های یارانه‌ای و دسترسی همه شهروندان، افزود: ما معتقد به منطقه‌بندی برای ارائه مجوز نانوایی آزادپز صرفا به یک منطقه نیستیم و دسترسی عموم مردم به نان یارانه‌ای و آزاد، امری مطلوب است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم نظارت جدی بر نانوایی‌ها در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد:اقدامات مقتضی در راستای فعال‌سازی سامانه‌های هوشمند برای نظارت دقیق و اطلاع از رضایت یا عدم رضایت شهروندان صورت بگیرد.

وی افزود: نظارت‌ها روی نانوایی‌های یارانه‌ای تقویت شود و این امر باعث نشود که این نانوایی‌ها نان یارانه‌ای نپزند و مردم ناگزیر به خرید نان آزاد شوند.

احمدی با اشاره به سهمیه آرد خانگی و یارانه‌ای نیز گفت: بررسی درست، دقیق و جامعی نسبت به تخصیص سهمیه آرد در هر روستا و منطقه شهری براساس سرانه جمعیت انجام شود تا بازنگری و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: حمل‌و‌نقل آرد و کشیک‌ها در ایام تعطیلات نوروز باید انجام و لیست مربوطه تهیه و برای نظارت دقیق به دستگاه‌های ذی‌ربط ارسال گردد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول