اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف 15 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفی‌گاه سارقان منازل شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری 2 سارق منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف 15 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفی‌گاه آنان خبر داد.

کشف 15 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفی‌گاه سارقان منازل شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، صادق کاظمزاد فرمانده انتظامی شهرضا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان شهرضا و شکایت مال باختگان، تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی این شهرستان رسیدگی به این سرقت‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری آثار و ادله لازم و انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی سرانجام هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آورده و طی یک عملیات ضربتی به همراه تعدادی ابزار و وسایل مورد استفاده در سرقت‌ها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

کاظمزاد بیان کرد: متهم که در ابتدا هرگونه سرقت بود؛ در مواجهه با مدارک و مستندات پلیسی لب به اعتراف باز کرده و به ۱۶ فقره سرقت از منازل مردم با همدستی فردی دیگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: با اعترافات متهم همدست وی نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر و اموال مسروقه زیادی از قبیل طلاجات، لپ تاپ، تلویزیون از مخفیگاه وی کشف شد.

وی با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش اموال مسروقه مکشوفه از متهمان بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و این سارقان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/۶۳۱٠۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول