اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

موانع ایجاد سایت های نامتعارف جاده‌ای آذربایجان غربی رفع می‌شود

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از رفع موانع ایجاد سایت های نامتعارف در پوشش جاده ای استان خبر داد.

موانع ایجاد سایت های نامتعارف جاده‌ای آذربایجان غربی رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان‌غربی،قاسم جلیلی نژاد در جلسه بررسی پوشش جاده ای استان با حضور مدیریت توزیع برق استان،مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر و معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی برگزار شد،اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی به علت شرایط جغرافیایی خاص و داشتن مناطق صعب العبور و کوهستانی نیازمند ایجاد سایت‌های ارتباطی بیشتر برای تامین پوشش جاده ای را دارد.

وی افزود:در شرایط کنونی هزینه تامین نیروی برق سایت‌های مورد نیاز مضاف بر هزینه تامین تجهیزات و ایجاد سایت مربوطه است که مرتفع شدن این موضوع  همت جمعی مقامات استانی را می‌طلبد.

مدیرکل ارتباطات آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ۲۰۰ کیلومتر نقطه کور در استان احصا و مشکل پوشش ۷۰ درصد آن رفع شده‌است و مابقی مربوط به وجود موانع در ایجاد سایت های نامتعارف است.

جلیلی نژاد بیان کرد: باقی نقاط کور محورهای آذربایجان‌غربی با وجود انجام کامل تعهدات اپراتورهای ارتباطی طبق پروانه سازمان تنظیم مقررات رادیویی، نیازمند تامین زیرساخت برق و جاده دسترسی است که در صورت تامین آن توسط دستگاه‌های مرتبط مشکل این مناطق نیز رفع می‌شود.

بر اساس این گزارش در این نشست پوشش ارتباطی مسیر جاده ای بدولی شهرستان چالدران،تک داغ پلدشت و مسیر سردشت به مهاباد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد هزینه تامین برق این سایت ها توسط مدیریت توزیع برق استان بررسی و اعلام و با مساعدت استانداری ومدیریت برنامه ریزی استان تامین اعتبار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول