اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

گران فروشی 20 میلیارد تومانی فروشگاه اینترنتی در مشهد

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان این سازمان در بازرسی از یک فروشگاه اینترنتی، گران فروشی انواع قهوه بسته بندی شده به میزان ۱۹۸ میلیارد ریال را کشف کرده و آن را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

گران فروشی 20 میلیارد تومانی فروشگاه اینترنتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی قله زو کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار کرد: بازرسان این سازمان در بازرسی از یک فروشگاه اینترنتی، گران فروشی انواع قهوه بسته بندی شده به میزان ۱۹۸ میلیارد ریال را کشف کرده و آن را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

وی افزود: در پی رسیدگی به اخبار دریافتی سامانه ۱۲۴ مبنی بر گرانفروشی یک واحد فروشگاه اینترنتی، بازرسان این سازمان پس از مراجعه به واحد و بررسی اسناد و مدارک خرید و فروش، به گرانفروشی قهوه توسط این فروشگاه پی بردند و مشخص شد که این فروشگاه طی تبانی با واحد تولیدی، نسبت به درج قیمت غیرواقعی مصرف کننده روی اجناس خود اقدام کرده بود.

بیاتی خاطرنشان کرد: در بررسی میزان قهوه فروخته شده، تخلف ۱۹۸ میلیارد ریالی آن کشف شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول