اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعزام ۲۰ هزار زائر اصفهانی به سرزمین‌های نور

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: قرار بر این است ۲۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شوند که ۱۰ هزار نفر از مسافران به‌صورت متمرکز با اتوبوس و ۱۰ هزار نفر با خودروی شخصی اعزام می‌شوند.

اعزام ۲۰ هزار زائر اصفهانی به سرزمین‌های نور

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون برگزاری اردوی راهیان نور اظهار داشت: قرار بر این است این سفر پس از مدت طولانی، با رعایت شیوه‌های بهداشتی برگزار شود و لذا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه قرار بر این است که ۲۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شوند، توضیح داد: ۱۰ هزار نفر از مسافران به‌صورت متمرکز با اتوبوس و ۱۰ هزار نفر با ماشین‌های شخصی خودشان به مناطق می‌روند و خدمات را دریافت می‌کنند.

فدا یادآور شد: از ۱۰ هزار نفری که با اتوبوس‌ها عازم می‌شوند، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) در پایان عنوان کرد: راویان در مناطق روایت‌گری خواهند کرد و مردم استان با رفتن به این سفر با خاطرات، مناطق عملیاتی و اقدامات رزمندگان آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول