اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رسانه‌های غربی با سواستفاده از تصاویر جنگی، حق و باطل را وارونه جلوه می‌دهند

استاندار اصفهان با بیان اینکه ما با جنگ در همه کشورها مخالفیم، گفت: برخی از رسانه‌های غربی با سوء استفاده از تصاویر جنگی در کشورهای مختلف، حقی را باطل و باطلی را حق جلوه می‌دهند.

رسانه‌های غربی با سواستفاده از تصاویر جنگی، حق و باطل را وارونه جلوه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ارتش امروز در مقابل دشمن هم نیرویی مقتدر، کارآمد و شجاع است که در حوزه‌های مختلف مورد نیاز دفاع، آزموده شده و تربیت نسل را به خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اهمیت اجتناب از طاغوت و دوری کردن و کفر ورزیدن به طاغوت ادامه داد: امروز نظام استکبار و آمریکای جهانخوار، سرمنشاء طاغوت است.

مرتضوی تصریح کرد: استکبار جهانی و دنیای غرب، حقوق بشر و دفاع از مردم را از دیدگاه خود تعریف می‌کنند و کشتار مردم بی گناه در لبنان، یمن و سوریه دیده نشد در حالی که کشتن مردم در اروپا، ظلم و تجاوز به حقوق بشر تعریف می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ما با جنگ در همه کشورها مخالفیم اظهار داشت: برخی از رسانه‌های غربی با سوء استفاده از تصاویر جنگی در کشورهای مختلف، حقی را باطل و باطلی را حق جلوه می‌دهند.

وی اضافه کرد: مردم دنیا نسبت به ظلم و جنایتی که در خاورمیانه اتفاق افتاد هیچ واکنشی نشان ندادند اما امروز نسبت به ظلم و جنایت در اوکراین نگرانی نشان می‌دهند و در واقع تعریف ظلم و تجاوز در بین مردم جهان وابسته به نسبت افراد مورد ظلم واقع شده با آن‌ها است.

به گزارش فارس، در این آیین از خدمات پنج ساله امیر سرتیپ دوم «محسن آذرافروز» قدردانی و امیر سرتیپ دوم «سیاوش میهن دوست»، به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش توپخانه اصفهان و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول