اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پاسخگویی پلیس تهران به ۲۱ هزار درخواست مردمی

مشاور و رئیس دفتر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار درخواست شهروندان و مأموران از طریق دفتر ارتباط مردمی و سامانه ۱۴۷ پلیس پایتخت خبر داد.

پاسخگویی پلیس تهران به ۲۱ هزار درخواست مردمی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پاسخگویی به بیش از 21 هزار درخواست شهروندان و همکاران از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه 147 پلیس پایتخت خبرداد.

 سرهنگ رسول احمدی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات، درخواست و سئوالات شهروندان گرانقدر را برای خود لازم و ضروری می دانیم، بیان داشت: در 11 ماهه سال جاری، تنها از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه 147 به بیش از 21 هزار مورد درخواست کارکنان و شهروندان گرانقدر به صورت چهره به چهره و یا از طریق سامانه اداری رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تاکید سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، امانتداری، سرعت و دقت، سرلوحه کار ما در پاسخگویی به درخواست شهروندان و همکاران است، تصریح کرد: سامانه 147 بصورت تلفنی، مکتوب و حضوری درخواست همکاران را دریافت می کند که در سال جاری 794 مورد پیام صوتی به این سامانه دریافت و اقدامات لازم در خصوص پیگیری و پاسخگویی به آنها انجام شده است.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه هیات رئیسه و روسای پلیس های تخصصی همواره به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات و درخواست مردم و همچنین همکاران هستند،گفت: در سال جاری هیات رئیسه و روسای پلیس های تخصصی فاتب پاسخگوی بیش از 10 هزار مورد درخواست همکاران و شهروندانی بودند که با سامانه 147 تماس گرفته بودند.

رئیس دفتر و مشاور فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: سامانه های مختلفی از جمله سامانه 197 و سامانه 147 آماده دریافت و پاسخگویی به درخواست، سئوالات، پیشنهادات و ... شهروندان گرامی و همچنین کارکنان محترم ناجا هستند ضمن اینکه همواره در مراسم مختلف، به صورت مستقیم و چهره به چهره پاسخگویی شهروندان هستند.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام حسین علیه السلام درخواست مردم از شما در حقیقت نعمت الهی است که باید با برآورده کردن آن شکر گذار این نعمت و فرصت باشیم، افزود: پاسخگویی به مردم را بر خود لازم و تکلیف می دانیم و همه تلاش خود را بکار می بندیم تا بتوانیم با رعایت سه اصل امانتداری، سرعت و دقت پاسخگوی درخواست و مطالبات آنان باشیم .

سرهنگ احمدی گفت: همه تلاش خود را بکار بسته ایم تا بتوانیم گره ای از مشکلات مردم و همکارانمان را از طریق دفتر ارتباطات مردمی و کارکنان بازکنیم و گوش شنوایی برای آنان باشیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول