اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز فعالیت هیأت مذهبی «ورزش و جوانان» در قم

نخستین هیات مذهبی ورزش و جوانان با هدف اجرای برنامه‌های معنوی، دینی و مذهبی برای جامعه ورزش با محوریت اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت هیأت مذهبی «ورزش و جوانان» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست بررسی تشکیل و برگزاری مراسمات هیات مذهبی جامعه ورزش و جوانان با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، حجت‌السلام و المسلمین روحی و دیگر اعضای هیات امنای این هیات مذهبی ورزشی در اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این نشست اظهار کرد: امید است با تشکیل این هیات مذهبی، روحیه معنوی، فرهنگی و اخلاق‌مداری ورزشکاران بیش از پیش تقویت شود و برگزاری چنین مراسماتی آغاز یک تحول بزرگ در حفظ اتحاد و همبستگی بین ورزشکاران در راستای اهداف انقلاب اسلامی به برکت توجه ائمه اطهار(س) باشد.

حجت‌الاسلام مهدی روحی‌یزدی از فعالان فرهنگی جامعه ورزش و جوانان قم در این جلسه بیان کرد: در راستای نشر معارف دین و اهل‌بیت (ع) و با توجه به نبود بستری مناسب برای فعالیت در این عرصه بین جامعه ورزش و جوانان، هیات مذهبی ورزش و جوانان استان قم با عنوان متوسلین به قمر بنی‌هاشم (ع) فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل هیات مذهبی ورزش و جوانان، رشد معارف دینی با استفاده از قرآن و معارف اهل بیت (ع) و گفتمان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از بیانات ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری است.

بر اساس مصوبات این نشست، نخستین مراسم این هیات مذهبی ورزشی همزمان با آغاز ماه پر خیر و برکت شعبان و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) یکشنبه پانزدهم اسفندماه راس ساعت 20 با حضور جامعه ورزش در تالار بدمینتون فرهمند موحد قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول