اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سازماندهی ۱۰۷ راوی دفاع مقدس در سمنان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: تاکنون، ۱۰۷ نفر از راویان دفاع مقدس در این استان سازماندهی شده‌اند.

سازماندهی ۱۰۷ راوی دفاع مقدس در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، حسین شکرویان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ظهر امروز در دوره توانمندسازی راویان دفاع مقدس استان سمنان در مرکز فرهنگی آموزشی کلاهدوز شهمیرزاد، با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، روز شهید در ۲۲ اسفند و توجه راویان به این برنامه‌ها در پایان سال اظهار کرد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران، قسمت پیام‌آوران ایثار در راستای تدوین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شده که تاکنون ۱۰۷ نفر از راویان دفاع مقدس در آن سازماندهی شده‌اند.

وی افزود: انتظار است که این مجموعه فعالیت‌های بیشتری انجام دهد و وظیفه انعکاس آن به واحد فرهنگی بنیاد شهید منتقل شود تا نسل‌ها از این فرهنگ استفاده کنند.

مسؤول مرکز راویان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به قسمت ایثارگران در ادارات اشاره کرد و گفت: در دستگاه‌های اجرایی، مسؤول ایثارگران داریم که باید به موضوع دفاع مقدس و روایتگری شهدا مسلط باشند.

شکرویان افزود: نیاز داریم تا خاطرات شهدا در ادارات مطرح شود و در فضای ادارات نشر پیدا کند و این خلأ امروز احساس می‌شود.

تمام امکانات دشمنان علیه انقلاب اسلامی بسیج شده است

سردار منصور شوقانی، جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه جهاد تبیین به‌عنوان یک جهاد قطعی و فوری مورد تأکید رهبری انقلاب است، اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای طلایی در طول دوران انقلاب اسلامی مطرح بوده و برای نسل چهارم انقلاب مثمر است.

وی افزود: امروز شاهد هستید و در فرمایش بزرگان است که تمام امکانات دشمنان بسیج شده است تا گفتمان انقلاب اسلامی و مبنای و اصول انقلاب کم‌رنگ جلوه داده شود؛ دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا کاربرد انقلاب را کمرنگ کنند.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: در مقابله با انقلاب اسلامی، یک مقطعی استحاله را به کار بردند و امروز ناکارآمدی نظام را دنبال می‌کنند و امروز وظیفه ما در جنگ شناختی به‌عنوان افسر، حضور در میدان جهاد و نقش‌آفرینی در آن است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۸/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول