اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده کلیمیان در مجلس: منافع رژیم مافیایی آمریکا در ایجاد ناامنی است

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: رژیم آمریکا یک رژیم مافیایی است که منافع خود را در ایجاد تفرقه و ایجاد ناامنی در میان کشورها و ملت‌ها می‌بیند.

نماینده کلیمیان در مجلس: منافع رژیم مافیایی آمریکا در ایجاد ناامنی است

همایون سامه یح، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رژیم آمریکا، یک رژیم مافیایی است که منافع خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ در ایجاد ناامنی و اختلاف در میان ملت‌ها و کشورها می‌بیند.

وی افزود: کارتل‌های سیاسی و اقتصادی در این کشور در تصمیم‌گیری‌های سیاسی تأثیر گذار هستند و حاکمان آمریکا برای فروش تسلیحات‌شان همواره به ناامنی‌ها در مناطق مختلف دامن زده و همواره به دنبال شعله‌ور کردن آتش جنگ هستند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم آمریکا همواره برای اینکه جاپایی در مناطق مختلف داشته باشد، به ایجاد درگیری‌ها دامن می‌زند و از این طریق زمینه را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ورود خود فراهم می‌آورد تا ضمن فروش تسلیحات در حوزه مسائل سیاسی و دخالت در امور داخلی کشورهای مختلف بپردازند.

سامه یح خاطرنشان کرد: امروز باید مقامات سیاسی کشورها هوشیار باشند و فریب به وعده‌ها و قول‌های مقامات آمریکایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ نخورند و بدانند که آمریکا کشوری نیست که هدفش تامین منافع حتی سردمداران دیگر کشورها باشد، چه رسد به ملت‌های آنها.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: کشورها نباید ذخایر مادی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ با تحریک مقامات آمریکایی صرف خرید تسلیحات از این کشور کنند و منابع خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به جای خدمت به ملت‌شان با خرید سلاح از آمریکا هدر دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول