اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: هیچ کودک بی‌سرپناهی نباید گوشه خیابان رها بماند

استاندار سمنان گفت: کار جهادی در بهزیستی به آن معنا است که کودک بی‌سرپناهی در گوشه خیابان رها نمانده و زنان بی‌سرپرست دچار مشکل نباشند.

استاندار سمنان: هیچ کودک بی‌سرپناهی نباید گوشه خیابان رها بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در بازدید از اداره کل بهزیستی استان و دیدار چهره به چهره با کارکنان این اداره کل اظهار کرد: امروز خوشبختانه شاهد برقراری امنیت پایدار و حصول دستاوردهای بسیار ارزنده در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم که این امر جای شکرگزاری دارد.

وی گفت: اینک خدمت به مردم جزو اولویت‌ها است و امیدواریم در این مسیر به‌طور مطلوب گام برداریم تا رضایت خداوند متعال نیز حاصل شود.

استاندار سمنان ادامه داد: افزایش رضایتمندی مردم از اولویت‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی است و همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید دارند، احیای امید در دل مردم امری ضروری محسوب می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: پشتیبانی مردم از نظام و مردم‌داری بالاترین افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی ایران است. کار جهادی با خدمت‌رسانی به مردم حاصل می‌شود و این امر در حوزه بهزیستی بدان معنا است که نباید کودک بی‌سرپناهی در گوشه خیابان رها مانده یا زنان بی‌سرپرست دچار مشکل باشند.
 


وی گفت: بحث تأمین مسکن افراد نیازمند در حوزه بهزیستی از اولویت‌هاست. باید از فرصت طلایی ایجادشده در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به بهترین نحو ممکن برای تأمین مسکن افراد نیازمند زیرپوشش استفاده شود.

استاندار سمنان اضافه کرد:‌بحث درمان و تحصیل افراد نیازمند در مجموعه بهزیستی استان از دیگر مباحث قابل‌توجه بوده و ضرورت دارد با ایده، طرح و ابتکار جدید در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی تأکید کرد: سرکشی از خانواده‌های نیازمند و دارای معلول زیرپوشش بهزیستی در دستور کار مدیرکل و معاونان مجموعه قرار داشته و لازم است تا سرکشی از شهرستان‌ها تا دورترین نقاط استان جزو برنامه‌های مدیران مجموعه باشد.

وی گفت: خیران در حوزه‌های مختلف در استان به‌خوبی پای کار بوده‌اند و لازم است تا در حوزه بهزیستی نیز به‌منظور بهره‌گیری از این ظرفیت ارزشمند تلاش بیشتری صورت گیرد.‌

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول