اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز نام‌نویسی دانشجویان برای اردوی جهادی «طرح هجرت»

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای حضور دانشجویان جهادی در روستاهای محروم استان در قالب طرح هجرت خبر داد.

آغاز نام‌نویسی دانشجویان برای اردوی جهادی «طرح هجرت»

مرتضی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ثبت‌نام دانشجویان برای حضور در طرح هجرت جهادی دانشجویی آغاز و مقرر شده از تاریخ ششم تا ۱۲ فروردین‌ماه این طرح در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ دانشجوی جهادی در این طرح شرکت کنند و مقدمات اسکان و حضور آن‌ها در این طرح فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت جهادی این دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، پزشکی و دامپزشکی خواهد بود و مقصد حضور آن‌ها در برخی از روستاهای محروم ۱۰ شهرستان این استان است.

کریمی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم نیز با ستاد کرونا برای اعزام دانشجویان انجام شده و از همه دانشجویان که قصد فعالیت‌های جهادی در حوزه‌های فوق‌الذکر را دارند دعوت به نام‌نویسی می‌شود.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول