اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رفع تصرف ۲۸۷ هزار مترمربع از اراضی دولتی و ملی در فارس

بهمن ماه جاری، ۲۸۷ هزار متر مربع از اراضی دولتی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال در فارس رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

رفع تصرف ۲۸۷ هزار مترمربع از اراضی دولتی و ملی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: در بهمن ماه امسال بیش از ۳۳ مورد رفع تصرف فوری به مساحت ۲۸ هزار و ۷۲۰ متر مربع در استان اجرا شده است.

احمدرضا نظریان افزود: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۲۲۱۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: تعداد احکام اجرا شده قضایی که با صدور حکم اجرا شده ۱ مورد بوده است و مساحت اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شده ۶۸ متر مربع است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس افزود: ارزش ریالی اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شد، ۲ میلیارد ریال است.

نظریان تصریح کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌نماید.

وی افزود: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی جهت تماس و اطلاع هم استانی‌ها به یگان حفاظت از تصرفات غیرقانونی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تصرفات به اراضی ملی و دولتی است.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول