اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تأمین قیر رایگان برای تمام کشور یکی از مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی است

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی، تأمین قیر رایگان برای تمام کشور است.

تأمین قیر رایگان برای تمام کشور یکی از مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین خسروی اسفزار در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در سراسر کشور که با محوریت استان و در روستای نوغاب شهرستان درمیان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی، تأمین قیر رایگان برای تمام کشور است.

وی تصریح کرد: مشکل اساسی و عمده دهیاری‌های ما در استان خراسان جنوبی در تأمین هزینه‌های حمل و نقل و پخت این قیر است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هزینه‌های متحمل بر پخت و حمل و نقل قیر را متقبل شوند، آسفالت راه‌های استان شتاب می‌گیرد.

خسروی اسفزار با اشاره به آیات و روایات مربوط به اهمیت جماعت و همبستگی خاطر‌نشان کرد: همه ما می بینیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچ کم نگذاشته و همه را به یک چشم دیده است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر ماست که دل‌های خود را به هم نزدیک کنیم تا بتوانیم از دین، ایران و ناموس خود دفاع  کنیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول