اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

هشتمین ویژه برنامه ادبی چکامه‌های رجب در ارومیه برگزار شد

هشتمین دیدار و دورهمی سالیانه شاعران آذربایجان‌غربی با نماینده ولی‌فقیه در استان به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد.

هشتمین ویژه برنامه ادبی چکامه‌های رجب در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هشتمین دیدار و دورهمی سالیانه شاعران استان آذربایجان‌غربی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان پیش از ظهر امروز ۹اسفند به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد.

این برنامه با تاسی از دیدار اهالی شعر و ادب با رهبرمعظم انقلاب اسلامی، هر ساله با حضور شاعران استان آذربایجان‌غربی در دفتر امام جمعه شهر ارومیه و در ماه رجب برگزار می‌شود.

در این برنامه شاعران و ادیبان از سراسر استان، شیعه و‌ سنی، ترک‌ و‌ کرد به شعرخوانی با مضامین آئینی و اهل بیت، اجتماعی و طنز می‌پردازند.

"چکامه‌های رجب" با رویکرد ترویج شعر و ادبیات آیینی، انقلابی و اجتماعی سالهاست با در نظر گرفتن ساختار اجتماعی استان آذربایجان‌غربی و حضور شاعران اهل سنت و شیعه و قرائت اشعار به زبان‌های فارسی، ترکی و کردی در حضور نماینده ولی‌فقیه در استان به یکی از مصادیق کامل هنر همزیستی و انقلابی تبدیل شده است.

ویژه برنامه "چکامه‌های رجب" با ابتکار واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان از سال ۱۳۹۳ هر ساله با حضور شاعران و ادیبان استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول