اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بهره‌برداری از ۲ پروژه ورزشی با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال در بهارستان

دو پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال در شهر بهارستان با حضور فرماندار اصفهان، شهردار و جمعی از شهروندان و ورزشکاران، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۲ پروژه ورزشی با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال در بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز دو پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال در شهر بهارستان با حضور فرماندار اصفهان، شهردار، مدیر عامل شرکت عمران بهارستان و جمعی از شهروندان و ورزشکاران، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با تبریک اعیاد با تاکید بر اینکه باید نعمت‌های خداوند را قدر بدانیم، اظهار داشت: اول باید این نعمت‌ها را از خداوند بدانیم و سپس از این نعمت‌های الهی به خوبی نگهداری و استفاده کنیم.

وی افزود: این‌گونه زمین‌های ورزشی که به بهره‌برداری می‌رسند، محل پرورش جوانانی می‌شوند که باعث افتخار این شهر خواهند بود.

احمدی شهر بهارستان را شهری قهرمان‌پرور دانست و گفت: امید است با همت مسؤولان و همراهی مردم شاهد ارتقا و پیشرفت شهر بهارستان باشیم.

فرماندار اصفهان به اثرات مثبت همکاری شهرداری و شرکت عمران بهارستان، اشاره کرد و خواستار توسعه و تجهیز این اماکن ورزشی شد.

به گزارش فارس، مجموعه ورزشی شهید کافی‌زاده در زمینی به مساحت هزار و ۷۱۲ متر مربع شامل زمین چمن مصنوعی و زمین اسکیت با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و مجموعه ورزشی شهید سلیمانی‌نژاد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع شامل زمین چمن مصنوعی و زمین اسکیت با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت عمران بهارستان، دو پروژه‌ای بودند که در فاز یک بهارستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول