اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

باد و باران در راه است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنج‌شنبه 12 اسفند در غرب و شمال‌غرب کشور، جنوب‌غرب، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران داریم.

باد و باران در راه است

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت:‌امروز و فردا در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان و خراسان‌جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت داریم.

وی گفت: اواخر وقت روز چهارشنبه 11 اسفند سامانه بارشی تازه وارد کشور می‌شود و ابتدا در استان‌های شمال‌غرب، موجب بارش باران خواهد شد و سپس روز پنج‌شنبه 12 اسفند در غرب و شمال‌غرب کشور، جنوب‌غرب، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی سبب بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: این سامانه روز جمعه 13 اسفند در اغلب نقاط کشور غیر از هرمزگان و سیستان و بلوچستان فعال است.

ضیائیان افزود: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری افزایش محسوس دما همراه با وزش باد شدید در سواحل خزر و اردبیل خواهیم داشت و روز جمعه دما در این مناطق کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: روز جمعه 13 اسفند در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران فردا صاف پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 17 و 9 درجه خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد:‌ روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دما 28 درجه بالای صفر و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول