اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

میوه شب عید به وفور ذخیره‌سازی شده است/ آرامش بیشتر بازار نسبت به سال‌های گذشته

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان درخصوص قیمت کالاهای شب عید گفت: در این مدت نوسانات زیاد ماه‌های قبل را در کالا و خدمات نداشتیم و فراوانی کامل وجود دارد و نسبت به سال‌های قبل آرامش بیش‌تری بر بازار حاکم است.

میوه شب عید به وفور ذخیره‌سازی شده است/ آرامش بیشتر بازار نسبت به سال‌های گذشته

رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص قیمت کالاهای شب عید اظهار داشت:در این مدت نوسانات زیاد ماه‌های قبل را در کالا و خدمات نداشتیم و فراوانی کامل وجود دارد و نسبت به سال‌های قبل آرامش بیش‌تری بر بازار حاکم است.

وی درخصوص روند نظارت بر قیمت‌ها توضیح داد: واحد بازرسی اتحادیه‌های مربوطه بازرسی و نظارت خود را دارند، در کنار آن بازرسی اصناف نیز نظارت می‌کند و در این مدت این مورد مطرح نبوده که قیمت‌ها ناگهانی افزایش پیدا کند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه در موضوع عرضه و تقاضا ثبات برقرار است، یادآور شد: قیمت‌ کالا و خدمات بر اساس عرضه و تقاضا مشخص خواهد شد اما آنالیز تخصصی که توسط متخصصان اصناف شکل می‌گیرد نیز تعیین کننده قیمت‌ها است.

میوه شب عید به وفور ذخیره‌سازی شده است

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان درخصوص میوه شب عید گفت: امسال برای میوه شب عید مشکلی نداریم، مرکبات شمال و جنوب کشور و سیب به وفور ذخیره سازی شده و مشکلی برای عرضه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اکثر مردم  ۲ دز واکسن خود را زده‌اند و امیدواریم بتوانیم در عید میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم، عنوان کرد: در شرایط کنونی که کشور تحت فشار است نباید تنها مسافر رامحدود به توریسم خارجی کنیم و اگر بر گردشگران داخلی سرمایه‌گذاری کنیم و هزینه‌های سفر را کاهش دهیم اقتصاد شهرها و کشور رونق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول