اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فرار ناکام قاچاقچی 40میلیاردی از تریلی در حال حرکت در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به توقیف یک دستگاه تریلی حامل محموله 40 میلیارد ریالی پارچه قاچاق، گفت: راننده حین انتقال خودرو به پلیس امنیت اقتصادی استان از تریلی در حال حرکت متواری که با تلاش مأموران دستگیر و خودرو نیز پس از برخورد با تپه خاکی متوقف شد.

فرار ناکام قاچاقچی 40میلیاردی از تریلی در حال حرکت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار "سید محمود میرفیضی" در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی دریافت خبری از فرماندهی مرزبانی استان بوشهر، مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه تریلی حامل پارچه قاچاق تحت پوشش نهاده دامی از مبدا استان بوشهر با عبور از محور مواصلاتی استان قم قصد انتقال محموله به مقصد تهران داشته که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به محور مواصلاتی"قم-کاشان" اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری تریلی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از بررسی اولیه، خودرو به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل که در این حین راننده از خودرو در حال حرکت متواری و بلافاصله با تلاش مأموران دستگیر و تریلی نیز پس از برخورد با تپه خاکی متوقف شد.

میرفیضی تصریح کرد: در نهایت طی بازرسی از خودرو موصوف، 80 کیسه بزرگ 6 طاقه ای پارچه به وزن 20 تن که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و متهم نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول